۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
  • کد خبر: 261833
یازدهمین همایش بین‌المللی انرژی آغاز بکار کرد‌

یازدهمین همایش بین‌المللی انرژی به‌عنوان بزرگترین گردهمایی متخصصان و مدیران بخش انرژی کشور، با حضور وزیر نیرو، از صبح امروز (دوشنبه، دهم خردادماه) آغاز بکار کرد.

به‌گزارش خبرنگار شانا، شعار یازدهمین دوره این همایش با تمرکز بر موضوعهای سیاستی و کاربردی بخش انرژی، «پویایی انرژی در جهان در حال تغییر» انتخاب شده است.

دراین دوره 60 متخصص بین المللی از 22 کشور جهان شامل کشورهای انگلستان، آمریکا، آلمان، ترکیه، اتریش، کانادا، ژاپن، ایتالیا، بلژیک، یونان، استرالیا، چین، فنلاند، قزاقستان، نیوزیلند، اردن، پاکستان، اسپانیا، هندوستان، امارات، فنلاند و لبنان در قالب سخنران کلیدی، ارائه دهنده مقاله و مدعو حضور خواهند داشت.

از میان 450 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، 225 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که به صورت شفاهی یا در قالب پوستر ارائه خواهند شد.

در این همایش چهار میزگرد تخصصی با محورهای تأمین مالی و تراز منابع و مصارف مالی بخش انرژی، انرژیهای تجدیدپذیر و کنوانسیونهای زیست محیطی، مرزهای سیاست گذاری و دانش دربهره وری انرژی و میزگرد پیوند آب و انرژی در نیروگاههای برق‌آبی برگزار و درآنها به بررسی مشکلات و موضوعهای مهم بخش انرژی پرداخته می‌شود.

این همایش ظرفیتهای جدیدی را برای توسعه پژوهشهای بنیادین و ارائه راهکارهای حل مسائل و چالشهای فرآروی سازمانها و مراکز مرتبط در بخش انرژی ایجاد نموده است.

کمیته ملی انرژی به عنوان دبیرخانه همایش در نظر دارد با برنامه ریزی‌های موثرتر و جلب مشارکت گسترده تر مخاطبان و ذینفعان، زمینه‌های بهره مندی از این ظرفیت‌ها را برای پاسخگویی به نیازهای بخش انرژی کشور فراهم آورد.

برپایه این گزارش؛ هم‌زمان با برگزاری این همایش، نمایشگاه جانبی نیز برگزار خواهد شد که فرصتی برای شرکتها و مؤسسه های فعال در حوزه انرژی برای ارائه آخرین دستاوردهای خود به شمار می‌رود که در یک فضای علمی مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 261833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =