هیچ مشکلی برای تامین گاز بخش خانگی نداریم

معاون وزیر نفت، گاز رسانی پایدار به استان‌های شمالی کشور و به‎ویژه مازندران را مهم‌ترین هدف شرکت ملی گاز ایران در سال آینده دانست و گفت: هیچ مشکلی برای تأمین گاز بخش خانگی نداریم.

به گزارش شانا، حمیدرضا عراقی با قدردانی از مردم استان‌های مازندران، گلستان و گیلان که همکاری خوبی برای مصرف بهینه و گاز طبیعی داشتند و نیز عذرخواهی از مشکلات پیش آمده، اظهار کرد: با همکاری همه ارگان‌ها در استان‌های شمالی و تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت ملی گاز ایران، از بحران عبور کردیم.

وی افزود:  اکنون در بهترین حالت قرار داریم و این مسئله نتیجه همکاری، همیاری و همدلی همه مردم و مسئولان است.

عراقی به تمهیداتی که برای رفع دائمی مشکلات استان‌های شمالی برنامه‌ریزی شده، اشاره کرد و گفت: بهره برداری و ایجاد سریع خط سنگر- رشت، یکی از فعالیت‌های بسیار مهم و سریع شرکت ملی گاز ایران بود که بخشی از گاز مورد نیاز شرق گیلان را تامین کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: بهره‌برداری دائمی از ایستگاه‌های رشت و نکا از سوی شرکت انتقال گاز ایران و دیگر ایستگاه‌ها نیز، یکی دیگر از کارهای عملیاتی مهمی بود که در این زمینه انجام شد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افزود: به این اقدام‎ها، باید عملیات شبانه روزی شرکت ملی گاز ایران برای به بهره‌برداری رساندن خط انتقال دامغان- کیاسر- نکا تا اوایل تابستان سال آینده را افزود که هم اکنون بیش از 80 درصد آن کامل شده است.

به گفته عراقی، این پروژه، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که انشاءالله با بهره برداری از آن، تا دو دهه، مشکلی برای تأمین گاز مردم در شمال نخواهیم داشت.

به گزارش شرکت ملی گاز ایران، در جلسه امروز حمیدرضا عراقی، معاون وزیر نفت در استان مازندران سید علی ادیانی‌، علی اصغر یوسف‌نژاد، عبدا.. رضیان و علی محمد شاعری نمایندگان استان مازندران و همچنین معاون استاندار، مدیر گاز رسانی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز و مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و مقام‎های محلی حضور داشتند.

کد خبر 275538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =