مقاوم‌سازی تاسیسات گازی، اولویت اصلی شرکت گاز استان تهران است

مقاوم‌سازی تاسیسات گازرسانی و برخورداری روستاهای باقیمانده استان تهران از نعمت گاز، مهم‌ترین اقدامات در دست انجام شرکت گاز استان تهران است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، احمد دارابی، مدیر عامل شرکت گاز استان تهران، گفت: بیش از 99 درصد از مناطق و روستاهای استان تهران گازرسانی شده و تنها کمتر از یک درصد از روستاهای مناطق دوردست و سخت گذر فاقد گاز هستند که با تأمین اعتبار برای این روستاها در زمان کوتاهی تمام مشترکین استان تهران از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برای جلوگیری از اتلاف و هدررفت گاز، در آینده نزدیک از شمارشگرهای هوشمند در مصارف خانگی و صنعتی استفاده خواهد شد، همچنین از فناوری خواندن از راه دور استفاده خواهیم کرد که برای اجرای آن با دو شرکت ایتالیایی و کره ای جهت قرائت حدود 2 میلیون شمارشگر (کنتور) قرارداد همکاری امضاء شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با اشاره اجمالی به اقدامات شرکت گاز استان تهران از ابتدا تاکنون، بر تلاش همگانی همکاران شرکت گاز در به‌روزرسانی تاسیسات گازی همگام با پیشرفته ترین کشورهای دنیا و همچنین جلوگیری از اتلاف گاز طبیعی تاکید کرد.

وی در پایان اظهار کرد: به دلیل اهمیت موضوع مقاوم سازی و پیشتاز بودن کشور ژاپن در موضوع مقاوم سازی در دنیا، برای به‌روزرسانی و تکمیل برنامه های مربوط به این حوزه، سفری به ژاپن خواهیم داشت.

کد خبر 279582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =