توزیع بیش از یک میلیون و 670 هزار لیتر بنزین در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از ساعت 11 شامگاه یکشنبه (21 آبان‌ماه) تاکنون، بیش از یک میلیون 670 هزار لیتر بنزین، 320 هزار لیتر نفت سفید، 720 هزار لیتر نفت گاز و 1000 سیلندر گاز مایع در استان کرمانشاه عرضه شده است.

سیدمحمدرضا موسوی خواه در تازه‌ترین گزارش خود درباره توزیع سوخت در مناطق زلزله‌زده غرب کشور به خبرنگار شانا گفت: همه جایگاه‌های عرضه بنزین سه منطقه ایلام، کرمانشاه و کردستان از شامگاه یکشنبه فعال بوده‌اند و تنها در سرپل ذهاب به دلیل قطعی برق و شدت زلزله چهار جایگاه آن آسیب دیده‎اند.

وی افزود: یکی از این چهار جایگاه عرضه سوخت همان دیشب و 2 مورد آن امروز صبح دوباره آماده بهره برداری شدند و کارکنان شرکت هم اکنون در حال تعمیر جایگاه حادثه دیده هستند.

وی به صف‌های شدید در ورودی جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرهای زلزله زده اشاره و تصریح کرد: صف‌های مردمی کاملا طبیعی است و ما همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که هیچ جایگاهی از ارایه خدمت سوخت‌گیری خارج نشود.

موسوی خواه افزود: سه جایگاه سیار نیز آماده شده است که با دستور ستاد بحران کشور بلافاصله با محموله بنزین در مکان مورد نظر مستقر خواهد شد.

وی به وجود سوخت هواپیما و جت به اندازه کافی در مناطق اشاره کرد و گفت: افزون بر سوخت ATK سوخت GP4 نیز به صورت مظروف در اختیار بالگردهای معمولی و نظامی همه واحدهای درخواست کننده قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: این میزان سوختی که از دیشب تاکنون در شهرهای مورد نظر عرضه شده، دو برابر مصرف روزهای عادی بوده است.

کد خبر 279655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =