از همه عوامل سوخت‌رسانی سریع و به‌موقع به مناطق زلزله زده تشکر می‎کنم

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی در پیامی از عوامل تامین و توزیع سوخت از زمان وقوع زلزله قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش، علیرضا صادق آبادی در پیامی با اشاره به این‌که عوامل توزیع سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، جایگاه‌داران و عوامل حمل و نقل سوخت از لحظات اولیه پس از زلزله به نحو احسن و شایسته‌ای به سوخت‌رسانی مبادرت ورزیدند، گفت: این خدمت‌رسانی ارزنده در حالی انجام شد که همه مردم در کنار خانواده‌هایشان در لحظات پر اضطراب زلزله به سر می‌بردند.

وی افزود: اما همکاران ما در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مناطق پخش دو استان تهران و البرز، جایگاه‌داران و عوامل حمل و نقل سوخت به سرعت برای سوخت رسانی وارد عمل شدند.

صادق‌آبادی در پیام خود تاکید کرد: تأمین و توزیع امن و مستمر بیش از ٣٠ میلیون لیتر بنزین از لحظه زلزله تاکنون کاری بس مهم و قابل توجه است که همچنان این شرایط ادامه دارد و در شب آیینی یلدا هم همکاران ما خدمت‌رسانی متعهدانه به هموطنان را به همراهی با خانواده در اولویت قرار داده‌اند که وظیفه خود می‌دانم از زحمات خستگی ناپذیر این عزیزان قدردانی کنم.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش  تصریح کرد: بی‌شک مردم عزیز هم قدردان سوخت‌رسانی مناسب در شرایط بحران که با هدف ایجاد آرامش و امنیت پس از حادثه زلزله شامگاه چهارشنبه (29 آذرماه) انجام شد، خواهند بود.

کد خبر 280384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =