سیاست دولت گازرسانی 100 درصدی به همه شهرهای ایران است

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز گفت: مطابق سیاست‌های دولت، گازرسانی به همه شهرهای کشور به صورت 100 درصدی انجام می‌شود.

به گزارش شانا، حسن منتظرتربتی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز گفت: سیاست دولت این است که در سال های آینده به ۹۶ درصد روستاهای کشور گازرسانی کند.

وی افزود: توسعه فقط در بهره‌مندی از تازه‌ترین دستاوردهای فناوری نیست، بلکه توسعه فرهنگی نیز در کنار توسعه اقتصادی اهمیت ویژه‌ای دارد.

تربتی ادامه داد: فرهنگ صرفه‌جویی در بین مردم کم‌رنگ شده و باید مدیران کشور دوباره این فرهنگ را ترویج کنند؛ زیرا پایداری و افزایش تاب‌آوری در شبکه تأمین گاز کشور برای ما اهمیت دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز تصریح کرد: اجرای پروژه‌های گازرسانی بسیار سخت است، در این طرح‌ها تامین منابع مالی حرف نخست را می‌زند که خوشبختانه دولت توانسته منابع آن را فراهم کند.

تربتی اظهار کرد: با تمهیداتی که صورت گرفته، در دولت دوازدهم شاهد آن خواهیم بود که همه شهرها و روستاهای بالای ۲۰ هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار شوند، همچنین در چند سال آینده با توجه به سیاست‌های دولت، صددرصد شهرها و ۹۶ درصد روستاهای کشور از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز گفت: خوشبختانه آخرین شهر شهرستان فیروزه هم به شبکه گاز متصل شد و امید است در دولت دوازدهم بتوانیم بهترین خدمات را به مردم عرضه کنیم.
       

کد خبر 280532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =