۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
  • کد خبر: 280605
دو نرخی شدن بنزین صحت ندارد

سخنگوی دولت گفت: دو نرخی کردن بنزین ازسوی دولت که برخی عنوان کرده‌اند صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدباقر نوبخت، امروز (سه‌شنبه، 12 دی‌ماه) در نشست هفتگی خود با خبرنگاران با یادآوری این‌که برنامه دولت همسو با پیشرفت و رفاه اجتماعی و افزایش اشتغال است، گفت: این که انتظار داشته باشیم کسانی که از رخدادهای اخیر در کشور شادمان هستند به ما کمک کنند، توقعی ساده لوحانه‌ است، اگرچه برای گشایش فضای اقتصادی باید از همه فرصت‌ها استفاده کرد.

وی افزود: سیاست اقتصاد مقاومتی این توصیه را دارد که با ایجاد محیط مناسب از شرایط برای روابط متقابل با دیگر کشورها استفاده کنیم.

سخنگوی دولت با طرح این سوال که آیا دولت نمی‌داند کارنامه مثبت او به رضایت مردم بستگی دارد و آیا ما می‌توانیم نسبت به نظر مردم بی‌تفاوت باشیم؟ افزود: خودمان را موظف می‌دانیم که برای مردم رفاه ایجاد کنیم، به هیچ وجه نسبت به مشکلات مردم بی‌توجه و ناآگاه نیستیم، از وجدان عمومی ایرانیان سوال می‌کنم که آیا وضع کنونی، با زمانی که دولت را تحویل گرفتیم فرق نمی‌کند؟

وی با بیان این‌که تورم 40 درصدی را به زیر 10 درصد و رشد اقتصادی را از منفی به مثبت و میزان بیکاری بالا را کاهش دادیم، تصریح کرد: اعداد و ارقامی که در باره نرخ حامل‌های انرژی گفته می‌شود گمانه زنی است، دولت در این باره هیچ عددی را قطعی اعلام نکرده است، همچنین موضوع دو نرخی کردن بنزین ازسوی دولت که برخی عنوان کرده‌اند، صحت ندارد.

کد خبر 280605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =