پیام وزیر نفت به مناسبت هفتادمین سالروز تأسیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت

وزیر نفت در پیامی هفتادمین سالروز تأسیس «صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» را به شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت و نیز کارکنان صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش شانا، متن کامل پیام بیژن زنگنه به مناسبت هفتادمین سالروز تاسیس صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت به شرح زیر است:

«صنعت نفت در فرآیند توسعه کمی و کیفی خود در طول عمر 110 ساله‌اش، به فراخور زمان و نیاز، شاهد تأسیس مجموعه‌های اداری و صنعتی متعددی بوده است که چه بسا هر یک به رکنی مهم و تأثیرگذار تبدیل شده‌اند.

«بی‌گمان صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» که یازدهم دی‌ماه 1326 پایه‌گذاری شد و اکنون به هفتاد سالگی فعالیت خود رسیده است، یکی از همان نهادهای اثرگذار است که در خانواده بزرگ صنعت نفت شکل گرفت و به عنوان پیشگام پرداخت مستمری، مقرری و هم چنین ارائه خدمات رفاهی دیگر، صاحب نام و اعتبار شد.

در طول تمام هفت دهه‌ای که از فعالیت این نهاد سپری شده است، شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت در حفظ، صیانت و ازدیاد دارایی‌های صندوق تاثیر به سزایی داشته‌اند. در این رهگذر البته نقش مهم و اثرگذار اعضای هیئت امنا و هیئت رئیسه در برنامه‌ریزی و اجرای مفاد اساسنامه صندوق را نمی توان از نظر دور نگه داشت.

ضمن تبریک هفتادمین سالروز تأسیس صندوق‌ها به شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت و نیز کارکنان صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در سراسر کشور، از تلاش همه ایشان برای صیانت از منابع و هم چنین ارائه خدمات مطلوب به ذینفعان سپاس گزاری کرده و از درگاه خداوند متعال برای همگی، صحت، سلامت و طول عمر با عزت مسئلت می‌کنم.»

کد خبر 280639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =