مجتمع‌های پتروشیمی‌ باید برای آموزش سرمایه انسانی هزینه کنند

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به اهمیت وجود نیروی متخصص در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: شرکت‌های پتروشیمی باید برای آموزش نیروی انسانی هزینه کنند.

به گزارش شانا، رضا نوروززاده، عصر دیروز سه‌شنبه (19 دی‌ماه)  در جمع مدیران عامل طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: همه تلاش شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیگیری و رفع مشکلات شرکت‌ها از طریق دستگاه‌های مربوط است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی و کارکنان افزود: نیروی انسانی، سرمایه اصلی کشور است که متأسفانه هیچ‌گاه در ارزیابی قیمت و ارزش شرکت‌ها محاسبه نمی‌شود، ما به نیروی متخصص و آموزش‌‌دیده در شرکت‌های پتروشیمی احتیاج داریم و شما باید برای آموزش نیروی انسانی هزینه کنید.

توسعه فناوری و سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذار، توسعه صادرات و مدیریت منابع انسانی، کمیت، کیفیت و قیمت خوراک پتروشیمی، یوتیلیتی دماوند، عوارض آلایندگی، بحث مالیات و ماده 126، قراردادهای بین مجتمعی، صادرات ال پی جی و میعانات گازی، مشکلات به‌جامانده از تحریم‌ها، ساخت اسکله‌های جدید و سختی‌های اجرای پروژه‌ها، نقدینگی، فضای کسب‌وکار، ‌مشکلات پیمانکاران و معافیت‌های مالیاتی در منطقه ویژه از مهم‌ترین موارد مطرح شده در نشست معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با مدیران عامل طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بود.

در این نشست، سکینه الماسی، نماینده مردم شهرستان‌های جم، عسلویه، دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

کد خبر 280736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =