امنیت سوخت‌رسانی پایدار در شهر دماوند افزایش یافت

با بهره‌برداری از یک جایگاه جدید عرضه بنزین و گازوئیل در شهر دماوند، ظرفیت و امنیت سوخت‌رسانی در این شهر افزایش یافت.

به گزارش شانا، کرامت ویس‌کرمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، با بیان این‌که این دومین جایگاه سوخت مایع شهر دماوند و دوازدهمین جایگاه شهرستان دماوند است، گفت: ظرفیت مخازن گازوئیل این جایگاه 50 هزار لیتر و ظرفیت مخازن بنزین آن 150 هزار لیتر است، همچنین این جایگاه 38 نازل بنزین و 8 نازل گازوئیل دارد.

وی هزینه ساخت این جایگاه خصوصی عرضه بنزین و گازوئیل را 25 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری این طرح از سوی شهرداری دماوند بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با بیان این‌که تا پیش از این برای تامین پایدار سوخت مردم این منطقه نگران بودیم، اظهار کرد: اگر اتفاقی پیش می‌آمد که باعث توقف سوخت‌رسانی تک جایگاه عرضه سوخت دماوند به مردم می‌شد و حتی برای چند ساعت جایگاه پیشین به هر دلیلی نمی‌توانست سوخت عرضه کند، برای مردم مشکلاتی پیش می‌آمد، اما هم‌اکنون و با راه‌اندازی این جایگاه جدید خیال‌مان آسوده شده است.

ویس کرمی به افزایش ضریب پایداری سوخت دماوند با راه‌اندازی جایگاه جدید اشاره کرد و افزود: این جایگاه زیر نظر شرکت‌های صاحب نشان (برند پروما) فعالیت می‌کند.

وی کل سوخت توزیعی در شهرستان دماوند را ماهانه 17 میلیون لیتر شامل بنزین، گازوئیل، نفت سفید، نفت کوره و ال‌پی‌جی عنوان کرد و گفت: همچنین ماهانه به طور میانگین یک میلیون و 200 هزار مترمکعب سی‌ان‌چی در این شهرستان توزیع می‌شود.

به گفته ویس کرمی، در این شهرستان پنج جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در حال فعالیت و یک جایگاه در حال احداث است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

براساس این گزارش، آیین گشایش جایگاه جدید عرضه سوخت شهر دماوند بعدازظهر دوشنبه (16 بهمن‌ماه) با حضور  محمد حسین مقیمی، استاندار تهران و برخی مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  برگزار شد.


کد خبر 281259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =