ضرورت تعامل شرکت‌های پتروشیمی برای ارتقای اچ‌اس‌ای

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بر تعامل هرچه بیشتر شرکت‌های پتروشیمی به منظور ارتقای سطح اچ‌اس‌ای و پیشگیری از حوادث در این صنعت تاکید کرد.

به گزارش شانا، رضا نوروززاده امروز چهارشنبه (18 بهمن‌ماه) در دیدار با مدیران‌عامل هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی درباره لزوم ارتقا و بهبود عملکرد اچ‌اس‌‌یی اظهار کرد: نقش واحدهای ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل در این صنعت بسیار مهم و تعیین کننده است و در این مسیر باید با همکاری و تعامل، این واحدها را ارتقا داد.

وی با اشاره به این‌که هلدینگ‌ها نقشی تاثیر گذار و مهم در توسعه اچ‌اس‌ای دارند، افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هلدینگ‌ها با اجرایی کردن راهبردهای مورد نظر باید تجهیزات و امکانات اچ‌اس‌ای را ارتقا دهند و با خرد جمعی در مسیر افزایش سطح آموزش در واحدهای مختلف گام بردارند.

ضرورت توجه به اچ‌اس‌یی در مسیر توسعه صنعت

رضا باغبانی، سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت اچ‌اس‌ای در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی تصریح کرد: برگزاری جلسه با مدیران هلدینگ‌ها با هدف ارتقای جایگاه اچ‌اس‌ای باید هر سه ماه یک بار انجام شود و نتیجه اقدام‌های جاری بررسی و تصمیم‌های لازم گرفته شود.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که به طور جدی نیاز به پیگیری دارد، تجهیز پتروشیمی‌های فاز 2 عسلویه به امکانات است و انتظار داریم تصمیم‌‌ها هر چه زودتر اجرایی شود.

سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای توسعه واحدهای اچ‌اس‌ای عسلویه و ماهشهر به عنوان دو قطب صنعت را مشخص کرده‌ایم و امید است که به‌زودی شاهد تامین کامل آنها با همکاری هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی باشیم.


کد خبر 281316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =