۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
  • کد خبر: 281364
پایان گازرسانی به شهرهای استان تهران

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: آخرین شهرهای استان تهران با بیش از 200 میلیارد ریال هزینه، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، احمد دارابی درباره پایان گازرسانی به شهرهای استان تهران گفت: با تلاش کارکنان شرکت گاز استان تهران، شمشک و دربندسر که از جمله آخرین شهرهای محروم از نعمت گاز بودند، گازرسانی شدند.

وی افزود: این طرح به دلیل سخت‌گذر بودن مسیر لوله‌گذاری در منطقه کوهستانی و سختی آب و هوا از جمله پرزحمت‌ترین طرح‌های شرکت گاز استان بود که با تلاش بی‌وقفه کارکنان بهره‌برداری شد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، با گازرسانی به این دو شهر با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال و در مدت 2 سال، 4 هزار و 400 نفر مشترک از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

در آیین پایان گازرسانی به استان تهران، محمدحسین مقیمی، استاندار تهران با تشکر از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز، تلاش همکاران شرکت گاز را در تحقق و راه‌اندازی این طرح گازرسانی ستود و همکاری همه ارگان‌ها برای انجام سریع‌تر اینگونه طرح‌های مهم عمرانی را خواستار شد.

ورود گاز به 2 روستای شهرستان فیروزکوه

در آیینی دیگر، طرح گازرسانی به روستاهای بن حصار و سیمین دشت شهرستان فیروزکوه بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در این آیین گفت: در این دو روستا با انجام حدود 16 هزار متر لوله‌گذاری، به 600 واحد مسکونی گازرسانی شد.

وی افزود: اعتبار این دو پروژه گازرسانی بالغ بر 13 میلیارد ریال بوده است.

دارابی تصریح کرد: هدف اصلی شرکت گاز استان تهران این است تا روستاهایی که در مناطق دوردست و سخت‌گذر استان قرار دارند در اسرع وقت از نعمت گاز بهره‌مند شوند. در این زمینه با تلاش‌هایی که انجام شده تنها کمتر از 2 درصد روستاهای استان تهران هنوز گازرسانی نشده‌اند که امیدواریم به‌زودی از نعمت گاز برخوردار شوند.

کد خبر 281364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =