استفاده حداکثری از تجارب صاحبان فناوری‌‌های روزآمد صنعت پتروشیمی دنیا

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بر اهمیت تعمیر و نگهداری در کنار تولید تأکید کرد و گفت: باید از تجربه‌های صاحبان فناوری‌های روزآمد در دنیا به منظور کسب دانش استفاده بهینه کرد.

به گزارش شانا، رضا نوروززاده روز دوشنبه (هفتم اسفندماه) در نخستین همایش تخصصی مدیریت دارایی‌های فیزیکی اظهار کرد: آغاز مباحث صنعتی همواره تکیه بر تولید بوده است، اما به تدریج با طی کردن مسیر تکاملی با نکاتی روبه‌رو شدیم و به ضرورت‌های جدیدی پی بردیم.

وی با اشاره به این که تولید به منظور استفاده عموم و به دست آوردن رفاه به وجود می‌آید، افزود: در کنار رفاه، مشکلاتی به دنبال صنعت ایجاد می‌شود که آلودگی محیط زیست، تولید کالا با کیفیت پایین، قیمت بالا و همچنین تنگ شدن بازار رقابت از آن جمله است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که اداره دنیای کنونی بدون تکیه بر استقرار نظام‌های مدیریتی ناممکن است، ادامه داد:  در استقرار واحدها همواره سه پایه منابع انسانی، حفاظت از کالاهای فیزیکی و سرمایه در گردش در نظر گرفته می‌شود.

نوروززاده با اشاره به این که در کنار تولید، تعمیر و نگهداری از آن بدون تکیه بر آمارها و بینش علمی امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: در این زمینه باید از تجربه‌ها استفاده بهینه کرد، زیرا استفاده و استمرار آن سبب می‌شود مجموعه‌های پتروشیمی صاحب دانش شوند.

کد خبر 281590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =