شرکت ملی گاز مورد اعتماد و اطمینان مردم است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان این که سال 96، بهترین سال برای شرکت ملی گاز ایران رقم خورد، گفت: این شرکت در اجرا، بهره برداری و عمل، وعده و قول‌های خود را اجرایی کرد و امروز شرکت ملی گاز مورد اعتماد و اطمینان مردم است.

به گزارش خبرنگار شانا، حمیدرضا عراقی، امروز (یکشنبه، 13 اسفندماه) در نخستین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران در محل پژوهشگاه صنعت نفت، گفت: درحالی امسال برای شرکت ملی گاز بهترین سال بود که در سال 92 با بحران کمبود و حتی قطع گاز روبه‌رو بودیم.

وی افزود: در آن زمان خطوط انتقال گاز با مشکلاتی روبه‌رو بودند و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز گلایه‌های بسیاری از این شرکت داشتند، اما امروز با تلاش و پشتکار، از مشکلات عبور کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به اجرایی شدن خطوط دهم، هشتم و ششم سراسری انتقال گاز تصریح کرد: خط لوله انتقال گاز زاهدان که امیدی به اجرایی شدن آن نبود به بهره برداری رسید، به گونه‌ای امروز رئیس جمهوری در بسیاری از صحبت‌های خود شرکت ملی گاز را مایه افتخار ایران می‌داند.

گازرسانی به 11 هزار روستا در طول 5 سال

عراقی ادامه داد: 11 هزار روستا در این پنج سال گازرسانی شده و با تلاش همه کارکنان شرکت ملی گاز، کوچکترین خدشه‌ای به گازرسانی مردم وارد نشده است.

وی با بیان این که شرکت ملی گاز با تلاش کارکنان خود امروز زبانزد همه قرار گرفته است، گفت: سازمان و شرکتی که در آن اتحاد و انسجام وجود دارد موفق خواهد بود، انسجام شرکت ملی گاز به دلیل خدمتگذاری به مردم است.

وی با اشاره به این که هر کارخانه‌ای که از گاز طبیعی استفاده می‌کند در واقع کمک به بشریت است، افزود: شرکت ملی گاز ایران امروز می‌تواند به نشان تجاری (برند) تبدیل شود، ما مورد اعتماد مردم هستیم، وظیفه داریم با اعتمادی که ایجاد کرده‌ایم و با اصلاح فرآیند به نشان تجاری بدل شویم.

عراقی با اشاره به این که شرکت ملی گاز ایران نوعی پوست اندازی کرده است، گفت: امیدوارم شرکت ملی گاز ایران، نه در 50 سال آینده، بلکه طی پنج سال به نشان تجاری تبدیل شود.

به گزارش شانا، در این مراسم و با حضور معاون وزیر نفت در امور گاز، برترین‌های حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و جشنواره سرآمدی بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران معرفی شدند.

در بخش جشنواره سرآمدی، شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، شرکت‌های گاز استان تهران، خوزستان، سمنان و گیلان موفق به دریافت لوح سپاس پنج ستاره، شرکت‌های پالایش گاز ایلام، فجر جم و مجتمع گاز پارس جنوبی  تقدیرنامه چهار ستاره و شرکت پالایش گاز بیدبلند و شرکت‌های گاز استان چهار محال و بختیاری، آذربایجان شرقی، فارس، قم، لرستان، مرکزی و هرمزگان موفق به دریافت لوح سپاس سه ستاره شدند و تندیس بلورین جشنواره سرآمدی نیز به شرکت پالایش گاز هاشمی‌نژاد و شرکت‌های گاز استان اصفهان و مازندران تعلق گرفت.

در بخش برترین‌های HSE، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، شرکت گاز استان سمنان، منطقه 5 عملیات انتقال گاز و طرح خطوط انتقال، رده‌های نخست برترین‌های HSE، شرکت پالایش گاز فجر جم، شرکت گاز استان اصفهان، منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز و طرح ایستگاه‌های تقویت فشار رتبه‌های دوم HSE و پالایش گاز مجتمع پارس جنوبی، شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری، منطقه 7 عملیات انتقال گاز و طرح خط ششم سراسری نیز رتبه سوم HSE را به خود اختصاص دادند.

در بخش شرکت‌های جهشی، شرکت گاز استان ایلام با ۱۶ رتبه جهش، شرکت گاز استان کرمانشاه با 8 رتبه جهش، شرکت‌های گاز استان آذربایجان غربی و خراسان رضوی با 7 رتبه جهش، شرکت گاز استان تهران با ۶ رتبه جهش، منطقه ۶ عملیات انتقال گاز و طرح تأسیسات زیربنایی با 4 رتبه جهش، به‌عنوان شرکت‌های جهشی برتر معرفی شدند.

کد خبر 281705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =