آمادگی منطقه اهواز برای سوخت‌رسانی به هموطنان در ایام نوروز

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز تاکید کرد: در ایام نوروز در همه بخش‌های منطقه اهواز عرضه سوخت به مقدار کافی وجود دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت.

داریا اخگر در گفت‌وگو با شانا، درباره  سوخت‌رسانی در ایام نوروز گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز مانند سال‌های پیش، همزمان با فرارسیدن نوروز آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی و رفاهی به مسافران و زائران راهیان نور است.

وی ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در نوروز سال 97 آماده خدمت‌رسانی و عرضه سوخت در همه مناطق همچون پل زال و حسینیه اندیمشک و از شوش به اهواز، سوسنگرد و چذابه و همچنین محور ایذه به بهبهان و رامشیر است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز تاکید کرد: در ایام نوروز در همه بخش‌های منطقه اهواز سوخت به مقدار کافی وجود دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمبودی در زمینه سوخت‌رسانی به هموطنان نخواهیم داشت.

وی با بیان این که افزون بر سوخت‌رسانی، مسائل رفاهی نیز برای نوروز امسال به‌طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: در بخش خدمات رفاهی، موضوع نمازخانه‌ها، اماکن رفاهی عمومی و سرویس‌های بهداشتی مورد تاکید قرار گرفته و در همین زمینه 6 نمازخانه در مناطق تحت پوشش به‌طور کامل بازسازی و تکمیل شده است تا بتوانیم خدمت‌ مناسبی را به مسافران و زائران راهیان نور ارائه کنیم.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: با توجه به برنامه‌های تعریف شده در منطقه اهواز، از ابتدای اسفندماه بازدید گروه‌های تعیین شده از مناطق مختلف آغاز شده و گروه‌ها به طور مرتب تا پایان نوروز از مناطق تحت پوشش بازدید می‌کنند و در صورت بروز مشکل، بلافاصله مشکلات برطرف خواهد شد.

 

کد خبر 281722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =