اتکا به توان داخلی برای تولید شیرهای هوشمند قطع گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت: بومی‌سازی و استفاده از شرکت‌های داخلی در تولید شیرهای قطع کننده جریان گاز، یکی از اهداف شرکت گاز استان تهران در زمینه مقاوم‌سازی است.

به گزارش شانا، احمد دارابی، در جمع تولیدکنندگان کالای گاز داخلی، درباره تولید شیرهای هوشمند قطع‌کننده جریان گاز گفت: اولویت شرکت گاز استان تهران این است تا در مدت کوتاهی بتواند شیرهای قطع‌کننده گاز در این شهر را هوشمند کند.

وی افزود: هوشمند شدن شیرهای قطع گاز موجب می‌شود در شرایط اضطرار در کمترین زمان ممکن، جریان گاز قطع شود که این کار از بروز اتفاقات و حوادث ثانویه جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران درباره سرعت عمل شیرهای قطع‌کننده و خطای انسانی گفت: شرکت گاز استان تهران در نظر دارد با هوشمندسازی شیرهای قطع‌کننده گاز، از خطاهای انسانی و خطرهای جانی آن بکاهد و در زمان قطع جریان گاز واکنش به موقع و ایمن در کوتاه‌ترین زمان رقم بخورد.

دارابی خطاب به تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان کالای گاز گفت: توجه این شرکت به تولید داخل و اتکا به دانش داخلی برای تولید شیرهای هوشمند است، بنابراین از همه شرکت‌های متخصص در این زمینه دعوت کردیم طرح‌ها و برنامه‌های خود را در این زمینه مطرح کنند تا بهترین طرح را برای اجرایی شدن انتخاب کنیم و به مرحله تولید برسانیم.

 

کد خبر 281738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =