اعلام آمادگی مناطق شرکت ملی پخش برای استقبال از مسافران نوروزی

مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به منظور تامین به‌موقع سوخت در ایام نوروز، آماده استقبال از هموطنان در سراسر ایران هستند.

به گزارش شانا، با نزدیک شدن به ایام نوروز 97 و آغاز سفرهای نوروزی، مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت‌ ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور با اجرای طرح‌های نوروزی، خود را برای سوخت‌رسانی و ارائه خدمات به مسافران آماده‌ می‌کنند.

آمادگی منطقه میاندوآب برای استقبال از مسافران نوروزی

داود فعال‌پور، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در دیدار با معاون استاندار، فرماندار و امام جمعه شهرستان میاندوآب، از آمادگی کامل منطقه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

وی در این دیدار که مدیر منطقه ارومیه نیز حضور داشت، با ارائه گزارشی از آمادگی مجموعه کارکنان و شرکت‌های حمل‌و‌نقل فرآورده‌های نفتی منطقه به منظور تامین به موقع سوخت مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان عمده و همچنین کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت، برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

احمد مجرد، مدیر منطقه ارومیه نیز از تعامل و همکاری مناطق ارومیه و میاندوآب با مسئولان استانی و شهرستانی به منظور تامین و توزیع به موقع فرآورده‌های نفتی، تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی‌ خبر داد و گفت: با توجه به استقبال عمومی از مصرف CNG، این استان در بین مناطق سی‌وهفت‌گانه جزو مناطق برتر به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب نیز خدمت‌رسانی به مردم را امتحان الهی برای مسئولان نظام برشمرد و تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی را در گرو خدمت بی‌منت و کسب رضایتمندی مردم دانست.

امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب از زحمات مسئولان و مجموعه کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در زمینه خدمات سوخت‌رسانی و تلاش مستمر برای تکریم ارباب رجوع و فراهم کردن آرامش خاطر برای شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

آمادگی شرکت ملی پخش استان مرکزی برای استقبال از مسافران نوروزی

عبدالله گیتی‌منش، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، آمادگی خود را برای ارائه خدمات و تامین سوخت مورد نیاز مسافران نوروزی اعلام کرد.

وی در نشستی با حضور جایگاه‌داران استان، به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و گفت : با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1396، این نشست برای مرور عملکرد یک ساله جایگاه‌ها و آمادگی ارائه خدمت مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی در سال جدید برگزار شده است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی با اشاره به فرآیند اجرای طرح شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب نشان)، تصریح کرد: این فرآیند یکی از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در سال 96 بود که امید است در سال جدید در حد قابل ملاحظه‌ای تحقق یابد.

گیتی‌منش به بخشنامه‌های جدید ستادی در این مورد اشاره و عنوان کرد: جای هیچ‌گونه نگرانی برای ناوگان حمل‌ونقل به منظور ارسال فرآورده‌های نفتی از انبارهای نفت تا جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد و در اطلاعیه‌های جدید ستادی به این موارد اشاره شده است.

این مقام مسئول از مدیران و مالکان جایگاه‌ها خواست تا در پایان سال جاری و ایام نوروز سال 97 همانند گذشته نسبت به خرید به موقع فرآورده، رسیدگی به وضع نظافت و بهداشت جایگاه‌ها و نمازخانه‌های بین راهی به منظور توجه به حقوق شهروندی دقت بیشتری کنند.

گیتی‌منش در بخشی از سخنان خود مواردی را درباره عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و مبارزه با آن مطرح کرد و  از کارکنان شرکت و مدیران جایگاه‌ها خواست به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این زمینه مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

در همین حال، عباس رئیس، سرپرست بازرگانی منطقه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد جایگاه‌داران، از آنها خواست همانند گذشته در ایام باقی مانده سال به خدمت صادقانه خود ادامه دهند و با ارائه پیشنهادها و راهکارهای موثر در این زمینه،  همکاری لازم را با شرکت داشته باشند.

وی اتحادیه صنف جایگاه‌داران استان مرکزی و دیگر نمایندگانی که از نواحی ساوه، خمین و دلیجان در این نشست حضور داشتند، نظر خود را برای ارائه خدمات بهتر مطرح کردند.

آماده‌سازی جایگاه‌های استان خراسان شمالی برای استقبال از مسافران نوروزی

مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از آغاز دور نخست بازدیدهای نوروزی از مجاری عرضه با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال خبرداد و گفت: طرح صیانت از حقوق شهروندی و طرح درجه‌بندی و همچنین آماده‌سازی جایگاه‌ها برای استقبال ازمسافران نوروزی و زائران امام هشتم (ع) آغاز شده است.

وی افزود: بازدید از همه مجاری عرضه استان با حضور روسای نواحی، خدمات مهندسی، بازرگانی، HSE و روابط عمومی آغاز شده و در این بازدید، موارد فنی و خدمات رفاهی، فعال بودن همه دیسپنسرها، فعال بودن دوربین‌های مستقر در جایگاه به طور مستمر بررسی می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: همچنین نظافت محوطه و سرویس‌های بهداشتی، ملبس بودن متصدیان تلمبه‌ها و آماده کردن نمازخانه‌های بین‌راهی و حفظ موجودی فرآورده لازم از دیگر مواردی است که در این بازدیدها مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی گفت: در  این ایام جایگاه‌ها با حفظ شأن و تکریم مراجعان و رعایت دستور عمل‌های جاری به طور شبانه‌روزی در خدمت مراجعان و زائران امام رضا علیه‌السلام هستند، ضمن این‌که مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش با شماره 09627 و تلفن گویای روابط عمومی منطقه خراسان شمالی به شماره 32318120 در 24 ساعت شبانه روز نیز آماده دریافت پیشنهادها و شکایت‌های مردمی است.

آمادگی شرکت ملی پخش منطقه خراسان رضوی در استقبال از زائران حرم رضوی

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در ایام نوروزی آمادگی 100 درصدی دارد.

سید جعفر قائمی‌طلب، رئیس روابط عمومی منطقه خراسان رضوی در این باره اعلام کرد: منطقه خراسان رضوی که شامل شهرستان‌های مشهد، نیشابور، شهر فیروزه، قوچان، درگز، سرخس، چناران، کلات، بینالود، تایباد، تربت جام و فریمان است، با 133 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 135  جایگاه CNG آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر امام هشتم علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام است.

وی افزود: در حال حاضر طرح بازدید نوروزی (کنترل مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی) با حضور مدیر، معاونان و روسای واحدها آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه 1397 ادامه دارد.

آمادگی منطقه اهواز برای استقبال از مسافران نوروزی

ماندنی خرمی، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: به میزان کافی سوخت برای مسافران نوروزی و راهیان نور در ایام تعطیلات ذخیره شده است و خدمات سوخت‌رسانی تا پایان سفرهای نوروزی ادامه دارد.

وی در نشست ستاد سفرهای نوروزی و کارگروه حمل‌ونقل گفت: طرح بازدید از مجاری عرضه از سوی گروه‌‌های تخصصی شروع شده است و درجلساتی با روسای نواحی تابع، طرح‌های نظارتی در ایام نوروز افزایش خواهد داشت.

در ادامه رئیس روابط عمومی منطقه نیز  گفت: همه تلاش خود را برای آماده‌سازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی که جنب جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی قرار دارند، به‌کار می‌گیریم و آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستیم.

سیداسد میرعالی گفت: 6 نمازخانه تحت پوشش از پل زال تا غیزانیه و ملاثانی و الهائی، مفروش و به تجهیزات نو مجهز شده که از سوی پیمانکار نگهداری می‌شوند.

میرعالی با بیان این که بروشور راهنمای مسافران آماده است،‌ اظهار کرد: در این بروشور همه مسیرهای ورودی و خروجی استان، مجاری عرضه با آدرس اپلیکیشن پمپ بنزین‌یاب و تلفن‌های ضروری و شکایات سوخت درج شده است.

کد خبر 281744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =