اقدام‌های ارزشمند پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس‌جنوبی هم‌سو با آموزش جوانان بومی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان گفت: پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی، اقدام‌های بسیار شایسته و ارزشمندی هم‌سو با آموزش و مهارت‌آموزی جوانان جویای کار در منطقه انجام داده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، احمد خاک‌نژاد، در نشستی با مدیران پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: با توجه به فعالیت و تلاش‌های مستمر و ستودنی مدیران پالایشگاه نهم، همسو با آموزش و مهارت‌آموزی جوانان جویای کار در منطقه، آماده هرگونه همکاری در زمینه این اقدام ارزشمند هستیم.

وی افزود: مجتمع گاز پارس‌جنوبی گام‌های بسیار موثری در حوزه اشتغال و آموزش جوانان جویای کار در منطقه برداشته و امیدواریم این فعالیت‌ها در سال‌های آینده با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

به گفته معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان، توان علمی، تخصص و نیروی انسانی توانمند با دانش فنی بالا نیاز کنونی مجتمع گازی پارس جنوبی در پالایشگاه‌های جدید است و این نیاز با برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارت آموزی در محیط پالایشگاه‌های مجتمع، محقق خواهد شد.

خاک‌نژاد بیان کرد: برگزاری دوره عملی در محیط پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس‌جنوبی وجه تمایز این دوره را با دیگر دوره‌های آموزشی در این منطقه نشان می‌دهد.

کد خبر 281793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =