برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‎های عملی در دانشکده نفت آبادان

سرپرست دانشگاه صنعت نفت از برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‎های عملی برای دانشجویان این دانشگاه در دانشکده نفت آبادان خبر داد.

به گزارش شانا، کریم سلحشور در مراسمی که هفته گذشته به مناسبت گرامیداشت روز مهندس در دانشکده نفت آبادان برگزار شد، گفت: همسوسازی پایان‎نامه‎ها با چالش‎های موجود در صنعت نفت با جدیت در این دانشگاه دنبال می‌شود.

وی به چالش تربیت نیروی انسانی ماهر در کشور اشاره کرد و افزود: دانشگاه‌های علمی-کاربردی و فنی و حرفه‌ای نیز تاکنون نتوانسته‌اند این چالش را برطرف کنند.

به گفته سرپرست دانشگاه صنعت نفت، دانشگاه صنعت نفت با پیشینه‌ای که دارد، می‌تواند به عنوان بهترین الگو برای تعامل سازنده بین نهاد صنعت و دانشگاه ایفای نقش کند که این مهم، مستلزم تلاش مضاعف مسئولان، استادان و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت نفت است. 

سلحشور ادامه داد: برای بهبود وضع فعلی دانشگاه و سیستم آموزشی آن، طرح‌های ویژه‌ای داریم و به‌زودی برای دانشجویان در دانشکده نفت آبادان کارگاه‌های عملی برگزار می‌کنیم، همچنین طرح تحول نظام آموزشی به طور جدی در دست اجراست و همسوسازی موضوعات پایان‌نامه‌ها با مشکلات موجود در صنعت نفت نیز با جدیت دنبال می‌شود.

در پایان این آیین، از نفرات برتر ورودی هر رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد قدردانی شد.
 .

کد خبر 281803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =