نقش انکارناپذیر پژوهش و فناوری در توسعه صنعت نفت

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت بر نقش اثرگذار پژوهش و فناوری در توسعه شتابان صنعت نفت تأکید کرد.

به گزارش شانا، حبیب‌الله بیطرف، امروز (19 اسفندماه) در آیین قدردانی از برگزارکنندگان هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت گفت: پژوهش و فناوری نقشی انکار‌ناپذیر و اثرگذار در توسعه صنعت نفت دارد به گونه‌ای که توسعه پرشتاب صنعت نفت بدون توجه به آن ممکن نخواهد بود.

وی با اشاره به نقش فناوری‌های نوین و دیجیتال در عصر کنونی افزود: توسعه فناوری در توسعه صنعت نفت بسیار مهم و تاثیرگذار است و نباید از آن غافل شویم.

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت به برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت در سال 96 اشاره و اظهار کرد: جشنواره امسال با چند نوآوری برگزار شد که مورد استقبال و رضایتمندی پژوهشگران، فناوران، برگزیدگان و مدیران ستادی قرار گرفت.

بیطرف با اشاره به ایجاد یک سامانه جدید در این جشنواره ادامه داد: این سامانه به عنوان یک زیرساخت در مجموعه پژوهش و فناوری وزارت نفت ماندگار خواهد شد.

وی با تأکید بر موضوع اثربخشی این سامانه گفت: این سامانه استقبال خیره‌کننده پژوهشگران را درپی داشت.

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت به تجمیع چند رویداد مهم فناوری در حاشیه برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت امسال اشاره کرد و افزود: هرچه بتوانیم همایش‌های مرتبط را تجمیع کنیم، بازدهی بیشتری را از برگزاری همایش‌ها شاهد خواهیم بود.

به گفته بیطرف، برگزاری جشنواره امسال پژوهش و فناوری وزارت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان کانون صنعتی گاز کشور از جمله نقاط قوت برگزاری این جشنواره به شمار می‌آید.

وی با اظهار امیدواری از افزایش اثربخشی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت تصریح کرد: امیدواریم این جشنواره به عنوان مهم‌ترین رخداد حوزه پژوهش و فناوری در صنعت نفت هر سال بهتر، فراگیرتر و با نوآوری بیشتری برگزار شود و نتایج آن در صنعت نفت مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است، آیین قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره امسال پژوهش و فناوری وزارت نفت صبح امروز (شنبه، 19 اسفندماه) با حضور حبیب‌الله بیطرف، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت برگزار شد.

کد خبر 281804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =