سرآمدی، لازمه یک شرکت خدمت‌رسان است

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: لازمه حرکت به سمت تعالی در شرکت ملی گاز و شرکت‌های گاز استانی، سرآمد بودن، متعالی بودن و باکیفیت بودن است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، سعید مومنی با بیان این‌که شرکت ملی گاز حرف نخست را در تامین انرژی کشور می‌زند، گفت: شرکت ملی گاز باید سرآمد تمامی سازمان‌ها و نهادها باشد و این سرآمدی باید به‌گونه‌ای باشد که مردم هم رضایت داشته باشند.

وی افزود: کسب تندیس از سوی دو شرکت گاز استانی و پالایشی در نخستین جشنواره سرآمدی صنعت نفت و بهبود مستمر، نشان می‌دهد که شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های تابع در این زمینه موفق بوده‌اند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ادامه داد: شرکت ملی گاز در زمینه پالایش، انتقال و گازرسانی شرکتی باتجربه با مدیرانی جوان است و تلاش می‌کند با بهبود مستمر فرآیندها، به این اهداف متعالی که خوب هم تعریف شده، دست یابد.

مومنی با بیان این که حرکت به سمت تعالی سازمانی باید ادامه پیدا کند، اظهار کرد: با برداشتن این گام‌ها به سمت بهبود مستمر فرآیندها، درمی‌یابیم که رقابت نسبی خوبی بین بخش‌های مختلف صنعت گاز به وجود آمده که ثابت می‌کند این حرکت به سوی تعالی سازمانی به رغم طولانی و دشوار بودن مسیر محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: مدیریت یک سازمان نقش بسزایی در رسیدن به این هدف دارد، اما نمی‌توان منکر نقش بدنه سازمان شد، بنابراین وظیفه مهمی که مدیران عامل و مدیران شرکت‌ها در این بخش دارند، تلاش برای توجیه و ایجاد زمینه‌های مساعد به منظور پذیرش هدف‌گذاری مناسب است.

 

کد خبر 281829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =