الفین تولیدی در پالایشگاه‌ها به واحدهای پتروشیمی واگذار می‌شود

شرکت‌های ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و صنایع پتروشیمی توافق کردند همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید داخل، الفین واحدهای پالایشگاهی در اختیار پتروشیمی‌ها قرار گیرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، علیرضا صادق‌آبادی، معاون وزیر در امور پالایش و پخش و سیدرضا نوروززاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی ظهر امروز (چهارشنبه، 23 اسفندماه) با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که محسن بهرامی ارضی اقدس، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار نیز حضور داشت، شرکت‌ ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی توافق کردند که همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید داخل، الفین واحدهای پالایشگاهی در اختیار پتروشیمی‌ها قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی استفاده از الفین تولیدی پالایشگاه‌های کشور در واحدهای پتروشیمی را کاملا اقتصادی دانست و گفت: بهره‌گیری از این خوراک می‌تواند به ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری‌های جدید در واحدهای کوچک کمک کند.

در این دیدار که حدود دو ساعت به طول انجامید، مدیرعامل بر همکاری بین شرکت‌های ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و ملی صنایع پتروشیمی درباره طرح‌های توسعه‌ای تاکید کرد.

کد خبر 281894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =