سال 96؛ یکی از بهترین سال‌های خدمت‌رسانی شرکت ملی گاز به مردم بود

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: شرکت ملی گاز در سال ۹۶، یکی از بهترین سال‌های خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، حمیدرضا عراقی روز پنجشنبه (24 اسفندماه) در بازدید از پالایشگاه فجرجم اظهار کرد: اجرای پروژه‌های مناسب و به‌موقع خط لوله انتقال گاز دامغان- کیاسر- نکا، خط ششم، گازرسانی به زاهدان، احداث ایستگاه‌های تقویت فشار و گازرسانی به روستاها و شهرهای کشور سبب اعتماد بیشتر و روزافزون مردم به شرکت ملی گاز ایران شد تا حدی که رئیس‌جمهوری نیز در دو نوبت از این شرکت که باعث افتخار دولت و ملت شده، قدردانی کرد.

وی افزود: مدیریت مناسب گازرسانی در زلزله کرمانشاه بدون هیچ‌گونه آسیبی، یکی دیگر از اقدام‌های مناسب همکاران و شرکت ملی گاز ایران بود، ضمن آن که در زاهدان هم فعالیت‌ها به صورت بسیار گسترده‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت. این شهر در واقع، مانند یک کارگاه عظیم گازرسانی و اشتغال‌آفرینی شده است.

به گفته معاون وزیر نفت در امور گاز، تامین گاز پایدار همه بخش‌ها در طول سال کار بسیار بزرگی است که به صورت مستمر و مطمئن از سوی کارکنان این شرکت در سال ۹۶ انجام شد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به این که یکی از ویژگی‌های برند شدن، ایجاد اعتماد است، ادامه داد: ما هم‌اکنون در شرکت ملی گاز در این مسیر قرار داریم و بی‌تردید در آینده، الگوی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور خواهیم شد.

کد خبر 281910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =