۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
  • کد خبر: 281927
مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس‌جنوبی منصوب شد

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز، با صدور حکمی هادی هاشم‌زاده فرهنگ را به عنوان مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، منصوب کرد.

به گزارش شانا، حکم انتصاب هادی هاشم‌زاده فرهنگ، به شرح زیر است: 
«نظر به تعهد، دانش، تخصص و تجارب ارزشمند و شایستگی‌های فردی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی» منصوب می‌گردید.

با توجه به جایگاه مهم گاز طبیعی در سبد انرژی کشور و نقش حساس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه پالایش و زنجیره تامین و عرضه گاز طبیعی، موارد ذیل به عنوان خطوط راهنما تاکید می‌گردد:

1. اجرایی نمودن و عملیاتی کردن استراتژی‌های مجتمع در جهت بهبود فرآیندها، تقویت زیرساخت‌ها و مدیریت دارایی‌ها و تبدیل دارایی‌های نامشهود به پیامدهای مشهود، همسو با استراتژی‌های صنعت پالایش گاز کشور.

2. تلاش در تحقق اهداف کلان و قابل اندازه‌گیری آن شرکت در حوزه‌های تولید مستمر، ایمن و پاک، افزایش ضریب عملکرد و راندمان، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف انرژی و ضایعات با تمرکز بر توسعه پایدار.

3. توجه ویژه به بنگاه‌داری اقتصادی مبتنی بر فرآیندهای برون‌سپاری و برنامه‌ریزی برای عملیاتی نمودن این رویکرد با توجه به نقش حاکمیتی شرکت ملی گاز ایران.

4. تمرکز بر مسئولیت‌های اجتماعی و تعریف برنامه‌های موثر در راستای برند شدن شرکت ملی گاز.

در پایان لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند آقای مهندس مسعود حسنی که به حق در مسئولیت اخیر از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند تشکر و قدردانی کرده و از خداوند قادر متعال برای ایشان توفیق مسئلت نمایم.»

کد خبر 281927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =