وزیر نفت درگذشت یکی از پیشکسوتان اوپک را تسلیت گفت

وزیر نفت در پیام‌هایی جداگانه درگذشت وزیر نفت پیشین ونزوئلا و یکی از شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار در شکل‌گیری و فعالیت‌های اوپک را به دبیرکل اوپک و وزیر نفت ونزوئلا تسلیت گفت.

به گزارش شانا، متن پیام تسلیت بیژن زنگنه به محمد بارکیندو، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و مانوئل فرناندز، وزیر نفت ونزوئلا برای درگذشت آلیریو پارا، وزیر پیشین نفت ونزوئلا به شرح زیر است:

«با ابراز اندوه عمیق خود برای درگذشت مرحوم دکتر آلیریو پارا، یکی از شاخص‌ترین شخصیت‌ها در تاریخ اوپک، تمایل دارم با شما و دیگر کارکنان دبیرخانه اوپک در ابراز تسلیت به خانواده و دوستان بزرگوار وی برای این رویداد ناگوار، همراه شوم.

بی‌گمان، خدمات صادقانه او همواره در سازمان ما در یادها می‌ماند و به درگاه خدای متعال دعا می‌کنیم که روح او در آرامش ابدی آرام گیرد.

لطفا کمال ارادت و احترام من را پذیرا باشید.»

همچنین در پیام وزیر نفت ایران به همتای ونزوئلایی‌اش آمده است:

«هم اکنون از طریق دبیرخانه اوپک از خبر ناگوار درگذشت دکتر آلیریو پارا، وزیر پیشین انرژی و معادن ونزوئلا و رئیس دوره‌ای اوپک، آگاه شدم.

از طرف دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران، تمایل دارم که تسلیت خود را به شما، خانواده داغدار وی و مردم شریف ونزوئلا برای این اتفاق ناگوار، ابراز کنم.

اطمینان دارم که خدمات صادقانه او همواره در سازمان ما به یاد خواهد ماند و به درگاه خداوند متعال دعا می‌کنیم که روح او در آرامش ابدی آرام گیرد.

کمال احترام و ارادت من را پذیرا باشید.»


کد خبر 281942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =