آماده‌باش کارکنان بهداشت و درمان نفت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور از آمادگی کامل برای ارائه خدمت به مسافران در ایام تعطیل و غیر تعطیل نوروز خبر داد.

به گزارش شانا‌ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور، بهزاد نوریان با اشاره به مناطق زیر پوشش و حضور مسافران در سطح مناطق شمالی و منطقه عبوری برای سفر به مشهد مقدس گفت:‌ از روزهای پایانی اسفندماه تا پایان تعطیلات آماده ارائه خدمات به مسافران و مراجعه‌کنندگان در منطقه شمال کشور، گلستان، گیلان و مازندران هستیم.

وی با بیان این‌که مجتمع آموزشی و ورزشی محمودآباد نیز تحت پوشش خدمات درمانی به شمار می‌رود، اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات درمانی مناسب، امکانات و تجهیزاتی در این مجتمع پیش‌بینی شده که از جمله می‌توان ‌به‌‌ بخش‌های بستری و سرپایی،‌ اتاق احیاى ‌‌قلبى و ریوى، پرستارى، اتاق عمل جراحى سرپایى، پزشک عمومی، رادیولوژی، خدمات دندانپزشکی و آزمایشگاه اشاره کرد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور تاکید کرد: هدف سازمان ارائه خدمات مطلوب در بهترین شرایط است و باتوجه به این‌که این مجموعه محلی برای تفریح خانواده‌های نفتی به حساب می‌آید و حضور مسافران در ایام تعطیلات نوروز بسیار چشمگیر است باید دارای امکانات مناسب درمانی و بهداشتی باشد.

کد خبر 281943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =