توسعه طرح تثبیت فاز 2 پالایشگاه آبادان با هدف حمایت از کالای داخلی

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره طرح تثبیت ظرفیت فاز 2 پالایشگاه آبادان گفت: با توجه با بیانات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری امسال به عنوان حمایت از کالای داخلی، باید سعی بر این باشد که در این پروژه نیز با توجه به شرایط، از همه ظرفیت‌های داخلی استفاده شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، علیرضا صادق‌آبادی روز پنجشنبه (۱۶ فروردین‌ماه)، با حضور در آبادان، از طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای شرکت پالایش نفت آبادان بازدید و آخرین وضع آنها را بررسی کرد.

براساس این گزارش، پس از بازدید معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش از پروژه طرح تثبیت ظرفیت فاز ۲ پالایشگاه آبادان، در نشستی با حضور مسئولان پالایشگاه، فردین علمداری، مدیر پروژه از اقدام‌های انجام شده در این طرح گزارشی ارائه کرد.

صادق‌آبادی در این جلسه ضمن تبریک سال نو و تشکر از مدیران، مسئولان و کارکنان پالایشگاه گفت: با توجه به حجم پروژه و گستردگی آن باید از همه ظرفیت‌های منطقه و نیز نیروهای بومی در این طرح استفاده شود.

در ادامه، اسفندیار دائم‌الذکر، مدیرعامل پالایشگاه آبادان ضمن خیرمقدم و تبریک سال نو گزارشی از عملکرد پالایشگاه و اقدام‌های انجام شده به منظور افزایش تولید بنزین و بهبود کیفیت فرآورده‌های تولیدی ارائه کرد.

حضور در واحدهای عملیاتی پالایشگاه و طرح الحاقی فاز ۳ از دیگر برنامه‌های این بازدید یک‌روزه بود.

کد خبر 282064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =