امکان ثبت درخواست‌‌های بازنشستگان نفت از طریق سامانه فراهم شد

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق های بازنشستگی صنعت نفت اعلام کرد: بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت در شهر تهران می‌توانند 18 نوع درخواست را از طریق سامانه ثبت و پیگیری کنند.

به گزارش شانا به نقل از صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، طاها منصوری گفت: از این پس بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت در شهر تهران می توانند 18 نوع از خدمات دفاتر پیشخوان صندوق‌ها در تهران را با مراجعه به نشانی Sama.Oipf.ir از راه دور و از طریق سامانه ثبت و پیگیری کنند.

وی افزود: این 18 نوع خدمات شامل درخواست‌هایی شامل شرکت در اردوی ایثارگران، استفاده از زائرسرا، استفاده از مجموعه محمودآباد، ابطال محمودآباد، پاداش علمی تحصیلی، درخواست پاداش ورزشی، وام اضطراری بازنشستگان، تغییر حساب بانکی، گواهی کسر از حقوق، گواهی حقوق، صدورکارت شناسایی، دریافت کمک‌های بلاعوض، دریافت کد مددکاری، عضویت در باشگاه و انصراف از عضویت از باشگاه است.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق های بازنشستگی صنعت نفت تصریح کرد: شماره پرسنلی برای بازنشستگان و شماره ملی برای بازماندگان به عنوان «نام کاربری» پیش بینی شده است. همچنین رمز عبور اولیه برای همه کاربران به طور پیش فرض 123456 است.

منصوری، آسان سازی و سرعت در ارائه خدمات را از اهداف این طرح برشمرد و گفت: با تکیه بر فناوری اطلاعات می توان خدمات بهتر و مطلوب تری به بازنشستگان ارائه کرد.

وی گفت: کاربران در نخستین ورود خود به سامانه رمز پیش فرض را تغییر دهند.

این اقدام به زودی در دیگر شهرستان‌ها نیز اجرایی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 282244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =