آمادگی مجتمع گاز پارس‌جنوبی برای تبادل دانش با پتروشیمی‌های منطقه

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور تبادل اطلاعات، دانش و تجربیات با پتروشیمی‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آمادگی دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، غلامرضا بهمن‌نیا در نشست مشترک مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه، با بیان این‌که در پاسخگویی و ارائه دقیق و شفاف اطلاعات و آخرین دستاورد به مشتریان، خود را مسئول می‌دانیم، اظهار کرد: با انجام نشست‌های مشترک، مشتریان و مدیران پتروشیمی‌های مستقر در منطقه را در جریان آخرین اقدام‌ها و دستاوردهای مهم پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به تعامل و همکاری با پتروشیمی‌های منطقه عنوان کرد: اگر یکی از پتروشیمی‌های مستقر در منطقه دچار مشکل شود، مدیران و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی می‌توانند همه توان و دانش خود را برای رفع موانع به کار گیرند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز با بیان این‌که ارتباط کامل دوطرفه مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی‌های منطقه مبتنی بر صداقت و پاسخگویی و تعهد، می‌تواند مسیر تولید و اقتصاد کشور را شکوفا کند، ادامه داد: روابط مشتری و تأمین‌کننده باید محکم و با یک روند بسیار خوب و متعالی به سمت جلو پیش رود.

بهمن‌نیا، خطاب به مدیران پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس‌جنوبی گفت: این فرهنگ و تعهد نسبت به شما وجود دارد و شما پتروشیمی‌های منطقه نیز جزو ذینفعان کلیدی شرکت ملی گاز هستید.

وی تصریح کرد: بحث تولید گاز و محصول کلیدی اتان در کشور برای مدیران شرکت ملی گاز و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار مهم و حیاتی است، از این رو با حداکثر توان و با رعایت دقیق الزام‌های ایمنی برای افزایش تولید، گام برمی‌داریم.

مدیریت مطلوب پایداری فرآورش و تولید محصولات

در ادامه این نشست، هادی هاشم‌زاده‌فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پایداری تولید در پالایشگاه‌های بزرگ‌ترین مجتمع گازی کشور به شیوه‌ای بسیار مطلوب مدیریت می‌شود، ضمن این‌که مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی در همسویی با مشتریان گام‌های مهم و اساسی برداشته و صدای مشتریان را به صورت شفاف خواهند شنید.

وی افزود: برای این‌که با مشتریان و ذینفعان مجتمع گاز پارس جنوبی همسو باشیم و در جهت شکوفایی اقتصاد کشور گام برداریم، باید برنامه‌های مصوب را ملاک قرار دهیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به تصویب قرارداد فروش بوتان به پتروشیمی جم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه قرارداد فروش محصول بوتان به پتروشیمی جم به تصویب هیئت‌مدیره شرکت ملی گاز رسیده و در آینده نزدیک آماده ارسال این محصول مهم به پتروشیمی جم خواهیم بود.

کد خبر 282302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =