نقش حیاتی شرکت نفت و گاز گچساران در حمایت از کالای ایرانی

فرماندار گچساران گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حمایت از کالای ایرانی نقش حیاتی دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، عبدالرحیم رحیمی، فرماندار گچساران در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: صنعت نفت گچساران با توجه به موقعیت و مجموعه‌ای که دارد، ماهانه بیش از یک میلیارد تومان اقلام و کالای ایرانی خریداری می‌کند که این موضوع می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد این شهرستان باشد.

وی افزود: با توجه به حمایت از کالای داخلی، باید کیفیت کالای ایرانی بیشتر شود که زمینه جلب رضایت مردم نیز فراهم آید.

در همین حال، علی جعفری دیزگانی، رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، گفت: حمایت از سازندگان داخلی، اولویت اصلی صنعت نفت برای حمایت از کالای ایرانی است.

جعفری دیزگانی با اشاره به حمایت شرکت بهره‌بردای نفت و گاز گچساران از کالای ایرانی در سال 96 اظهار کرد: صنعت نفت گچساران به عنوان صنعتی که نقش ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد، همواره نگاه مثبتی به حمایت از کالای ایرانی داشته و دارد. 

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان داخلی و توانمندسازی آنها و پیاده‌سازی شعار امسال، با استعلام از سازمان صنعت، معدن و تجارت، فهرست کاملی از سازندگانی که بتوانند کالاهای مصرفی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را بر اساس استاندارد تولید کنند تهیه خواهد کرد.

رئیس روابط عمومی نفت گچساران به ساخت 3200 قلم کالا به ارزش 300 میلیارد ریال ازسوی سازندگان داخلی و به سفارش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اشاره کرد و گفت: سال گذشته 102 هزار مورد فعالیت‌ تعمیراتی، اصلاحیه و پیشگیرانه به منظور اهداف اقتصاد مقاومتی در شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز گچساران انجام شده است.

کد خبر 282376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =