مشاور فاز ٣ منطقه ویژه پتروشیمی تا 2 ماه دیگر نهایی می‌شود

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به روند تکمیل طرح‌های پتروشیمی در عسلویه گفت: تا 2 ماه دیگر مشاور فاز ٣ نهایی و پس از آن اولویت‌بندی با رویکرد توسعه صنایع پایدار انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدعلی بساق‌زاده، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امروز (دوشنبه، 10 اردیبهشت‌ماه) در اجلاس مدیران عامل طرح‌های مستقر در منطقه عسلویه که با حضور سیدرضا نوروززاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در عسلویه آغاز شده است، در توضیح طرح‌های در حال اجرا در این منطقه گفت: تا پایان اسفند ٩٦ پتروشیمی سبلان ٧١ درصد، پتروشیمی خاورمیانه ٦٠ درصد، فاز یک پتروشیمی بوشهر ٩٤ درصد، پتروشیمی مرجان ٩٧ درصد، پتروشیمی کنگان ٦٦ درصد و پتروشیمی پارس فنل ٤١ درصد پیشرفت داشته‌اند و متانول کاوه تکمیل شده و در آستانه تولید است.

وی افزود: مقدار پیشرفت در کل سال ٩٦ در پتروشیمی دنا ١١.٨ درصد، در پتروشیمی دماوند ٦.٤ درصد، در پتروشیمی هنگام ١١.٤ درصد، در پلیمر آرین ١٠.٦ درصد، در سیراف انرژی ١٠.٣ درصد، در آپادانا خلیج فارس ٧.٣ درصد، در طرح توسعه جم ١١.٨ درصد و در کیمیای پارس خاورمیانه ٣٠.٧ درصد بوده است. 

بساق‌زاده با اشاره به برنامه تکمیل و اجرای کانال‌های مهار و دفع سیلاب در فاز ٢ تصریح کرد: برای عملیات تکمیل کانال‌های P2S2C در جاده J با پیشرفت ٦٨ درصد و کانال P2S1C در جاده M، اسناد مناقصه در حال تهیه است.

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به طرح‌های مجتمع‌های مسکونی پتروشیمی نیز گفت: شهرک گلستان از سال‌ها قبل پیش‌بینی شده و تعدادی از واحدهای آن که نیمه تکمیل است تا پایان مهر 97 تکمیل می‌شود و همه ٣٢٤ واحد آماده بهره‌برداری خواهد شد. 

وی ادامه داد: در شهرک مسکونی ولیعصر (عج) نیز ٤٢٨ واحد در حال ساخت است که تا مهرماه ٩٧ همه واحدها تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهند شد.

بساق‌زاده افرود: شهرک پردیس جم نیز تقسیم‌بندی شده و آماده‌ واگذاری به هلدینگ‌هاست و بانک مسکن برای ارائه تسهیلات ساخت اعلام آمادگی کرده است.

کد خبر 282436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =