ارائه نوآوری‌های صنعت گاز به سرمایه‌گذاران

رویداد «ارائه نوآوری‌های صنعت گاز به سرمایه‌گذاران» با هدف ارائه نوآوری‌ها و معرفی فناوری‌های جدید این حوزه به شرکت‌های بزرگ، سرمایه‌گذاران و نیز متخصصان صنعت گاز، در حاشیه بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، سعید پاک‌سرشت، مدیر پژوهش و فن‌آوری این شرکت گفت: شرکت ملی گاز ایران با همکاری مرکز فن بازار ملی ایران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف ایجاد زمینه مناسب همکاری بین نوآوران، مخترعان و شرکت‌های نوپا با شرکت‌های بزرگ و فعال صنعت گاز، این رویداد مهم را در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می‌کند.

وی افزود: هدف اصلی این رویداد که در تاریخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبان ایده و شرکت‌های فناور با سرمایه‌گذاران فعال در زمینه توسعه و راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپاست.

به گفته پاک‌سرشت، سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، تیم‌های حاضر را بررسی می‌کنند و پس از برگزاری نشست‌های خصوصی و بررسی مواردی از جمله میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و... به ارزیابی آنها می‌پردازند و برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها اعلام نظر می‌کنند. در واقع، این رویداد حلقه ارتباطی مناسبی بین کسب‌وکارهای نوپا و سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.

مدیر پژوهش و فن‌آوری شرکت ملی گاز در ادامه به موضوع راه‌اندازی فن‌بازار تخصصی صنعت گاز با همکاری مشترک شرکت ملی گاز ایران و مرکز فن‌بازار ملی ایران اشاره کرد و گفت: این فن بازار تخصصی، زمینه‌ای برای بهره‌برداری هر چه بیشتر از توان فنی مهندسی داخلی در تامین تجهیزات، خدمات و فناوری‌های مورد نیاز صنعت گاز است.

کد خبر 282486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =