آمادگی اتریشی‌ها برای همکاری با ایران در حوزه انتقال فناوری

نماینده اتاق بازرگانی اتریش اعلام کرد که شرکت‌های اتریشی آماده سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری در ایران هستند.

مارکوس گومپلمایر، مسئول نمایشگاه‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی اتریش امروز (دوشنبه، 17 اردیبهشت ماه) در حاشیه دومین روز از بیست سومین نمایشگاه بین المللی نفت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار شانا اعلام کرد: شرکت‌های اتریشی حاضر در نمایشگاه نفت ایران برای سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری در ایران آماده‌اند.

به گفته وی، پاویون اتریش در نمایشگاه نفت ایران شامل مجموعه‌ای از شرکت‌های فعال در زمینه‌های گوناگون است که همانند پارسال، در نمایشگاه نفت حضور یافته‌اند.

وی اعلام کرد: با وجود کاهش نسبی بازدیدکنندگان در نمایشگاه امسال، کیفیت بازدیدها اهمیت بیشتری دارد و برخی از شرکت‌های اتریشی در نمایشگاه امسال تجربه‌های موفقی داشته‌اند.

مسئول پاویون اتریش در نمایشگاه نفت با اشاره به برخورداری برخی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از فناوری‌های مورد نیاز صنعت نفت ایران از جمله فناوری تعمیر منابع در زمانی کوتاه‌تر، از آمادگی این شرکت‌ها برای انتقال فناوری و همچنین آموزش علاقه‌مندان ایرانی خبر داد.

گومپلمایر همچنین با ابراز امیدواری درباره گشایش بیشتر فضای سیاسی و بهبود شرایط منطقه خاورمیانه، اعلام کرد: شرکت‌های اتریشی مصمم هستند با بهبود شرایط سیاسی، فعالیت تجاری خود را در ایران گسترش دهند.

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران دایر خواهد بود.

کد خبر 282575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =