اهداف کلان و برنامه‌های سال 97 شرکت نفت و گاز کارون تشریح شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، تحقق کامل اهداف تولیدی و دستیابی به تولید روزانه بیش از یک میلیون و 70 هزار بشکه درپایان سال97 را از مهم‌ترین اهداف این شرکت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن دهان‌زاده در دومین روز برپایی بیست‌وسومین نمایشگاه نفت ایران در نشست با اصحاب رسانه، بهبود و تسهیل همکاری با تامین‌کنندگان داخلی را از اولویت‌های این شرکت دانست و اظهار کرد: برنامه‌ریزی و پیگیری اقدام‌های کوتاه و بلندمدت برای کاهش مصرف آب و مقابله با بحران خشکسالی نیز از دیگر برنامه‌های امسال ماست.

وی به افزایش ایمنی تاسیسات و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی اشاره کرد و گفت: تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های بهینه سازی مشعل بنگستان واحدهای بهره‌برداری اهواز 2 و 3 از نمونه‌هایی هستند که تا پایان امسال اجرایی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون درباره برون‌سپاری انجام فعالیت‌ها گفت: برون‌سپاری نگهداشت و راهبری واحدها و تاسیسات صنعتی جدید از جمله نمکزدایی اهواز متمرکز، کاهش تصدی‌گری شرکت‌های دولتی با رویکرد خصوصی‌سازی و اشتغال نیروهای بومی از دیگر برنامه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در سال 97 است.

دهان‌زاده درباره مسئولیت‌های اجتماعی شرکت در مناطق محروم تصریح کرد: مشارکت در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه محلی برای اجرای هرچه بهتر مسئولیت‌های اجتماعی مانند احداث و بازسازی مدارس روستایی از رویکردهایی است که تا پایان امسال محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون به نگهداشت و افزایش کیفی زیرساخت‌ها برای تحقق برنامه‌های مصوب تولید اشاره کرد و گفت: ضخامت‌سنجی خطوط لوله اصلی و جریانی و همچنین تسهیلات سرچاهی و تعویض بخش‌های معیوب از مهم‌ترین اقداماتی است که در سال جاری در بخش نگهداشت در دستور کار قرار دارد و به‌زودی اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول توسعه و ارتقای نظام ایمنی، بهداشت و پدافند غیرعامل، تامین و توانمندسازی کارکنان و نگهداشت و بهبود مستمر سیستم‌های مدیریتی را از دیگر برنامه‌ها و طرح‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در سال 97 عنوان کرد.

وی درباره پروژه‌های انجام شده در سال 96 گفت: راه‌اندازی پروژه بهسوزی مشعل بنگستان واحد بهره‌برداری 3، اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه نسخه  2015، تعمیر تعداد 176 حلقه چاه و جلوگیری از سوزانده شدن 80 هزار بشکه نفت و تزریق پساب موجود در حوضچه‌های تبخیر واحد نمکزدایی شماه یک اهواز از اقدام‌های  شاخص سال 96 بود که با موفقیت انجام شد.

کد خبر 282602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =