پژوهشگاه صنعت نفت و راشیگ آلمان موافقتنامه همکاری امضا کردند

مراسم تبادل موافقتنامه محرمانگی میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت راشیگ آلمان برای همکاری در موضوع شیرین‌سازی گاز با استفاده از محلول آمین در غرفه پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، موافقتنامه محرمانگی میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت راشیگ آلمان امروز (دوشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه) در حاشیه دومین روز بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، میان منصور بزمی، معاون فنی و روابط بین‌الملل پژوهشگاه صنعت نفت و عابدینی، مدیر توسعه بازرگانی راشیگ در ایران مبادله شد.

بزمی درباره جزئیات این موافقتنامه گفت: می‌خواهیم درباره افزایش ظرفیت برج تقطیر پالایشگاه‌های نفت و گاز کارهای مشترکی را آغاز کنیم و این نخستین همکاری در برج‌های شیرین‌سازی گاز است که با تولید راشیگ و طراحی پژوهشگاه صنعت نفت به افزایش ظرفیت پالایشگاه‌های گاز منجر خواهد شد.

عابدینی نیز در این مراسم اظهار کرد: شرکت راشیگ ۱۲۰ سال در این حوزه تجربه دارد و امیدواریم بتوانیم همکاری خوبی با ایران داشته باشیم.

وی افزود: افتخار ماست که فناوری راشیگ را از طریق پژوهشگاه صنعت نفت به ایران بیاوریم.

بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به کار خود پایان میدهد. در این دوره از نمایشگاه حدود ۴ هزار شرکت داخلی و خارجی از ۳۸ کشور جهان شامل آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و ایران حضور دارند.

کد خبر 282617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =