پیمانکاران داخلی در نمایشگاه صنعت نفت شناسایی و حمایت می‎شوند

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در یادداشتی اهداف توسعه‌ای این شرکت در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت را تشریح کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، سلطان کمالی در این یادداشت نوشت: «نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که سالانه با حضور جمع زیادی از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی بر پا می‌شود، از معتبرترین و مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی و صنعتی جهان است که پل ارتباطی بین بازرگانان، ‌کارشناسان و صنعتگران کشورهای گوناگون به شمار می‌رود؛ از این رو برگزاری بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران فرصت مناسبی برای جذب سرمایه، همکاری متقابل، ‌تقویت توان سازندگان داخلی، ارتقای توان فنی و مهندسی، بالا بردن سطح تولید و همچنین افزایش ظرفیت‌های اجرایی مشاوران، ‌پیمانکاران و شرکت‌های تولیدی و بهره‌برداری خواهد بود.

شرکت نفت و گاز اروندان با دارا بودن ۷۶درصد از ذخایر میدان‌های مشترک در حوزه خشکی، نقشی حیاتی را در تولید نفت کشور ایفا می‌کند و یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه توجه به سیاست‌های خصوصی‌سازی و اجرای قراردادهای جدید نفتی است.

این شرکت در نظر دارد به عنوان اولین شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران، برون‌سپاری خدمات بهره‌برداری از میدان‌های تحت سرپرستی خود را به‌صورت یکپارچه به پیمانکاران داخلی واگذار کند.

شرکت نفت و گاز اروندان در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران با هدف شناسایی و حمایت از پیمانکاران، مشاوران و همچنین سازندگان کالاهای داخلی در بهره برداری از میدان‌های غرب کارون ‌حضور فعالی خواهد داشت و پاسخگوی مراجعه‌کنندگان و بازدیدکنندگان خواهد بود.»

کد خبر 282623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =