پرتامینا از همکاری با شرکت‌های ایرانی منتفع می‌شود

نایب رئیس بخش اکتشاف شرکت پرتامینای اندونزی گفت: همکاری با شرکت‌های ایرانی به سود ماست،زیرا آنها دانش محلی در اختیار دارند.

اکو روکومونو در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار شانا افزود: این راهبرد خوبی است، زیرا به این ترتیب ما می‌توانیم از یکدیگر پشتیبانی کنیم. ما می‌توانیم دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذاریم.

وی درباره همکاری با ایران تصریح کرد: ما از 2016 میلادی به دنبال همکاری با ایران بودیم، اما این فرصت در 2017 میلادی فراهم شد و ما با شرکت ملی نفت ایران تفاهم‌نامه مطالعاتی برای میدان‌های منصوری و آب‌تیمور امضا کردیم، به عبارت دیگر می‌توان گفت ما به طور رسمی از پارسال با یکدیگر همکاری می‌کنیم.

روکومونو درباره ظرفیت صنعت نفت و گاز ایران تصریح کرد: ایران توان بالایی دارد و همیشه یک مرکز برای شرکت‌هایی مانند پرتامینا به حساب می‌آید.

نایب رئیس بخش اکتشاف شرکت پرتامینای اندونزی گفت: تصور می‌کنم هر روز بهتر می‌شود، توسعه صنعت نفت ایران آغاز شده و ادامه خواهد داشت، با توجه به منابع انسانی و ذخایری که این کشور در اختیار دارد صنعت نفت و گاز ایران آینده روشنی خواهد داشت.

کد خبر 282640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =