۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
  • کد خبر: 282643
صنعت نفت ایران 5 سال دیگر به سطح قابل قبولی می‌رسد

مدیرعامل شرکت اویل دینامیکز گفت: صنعت نفت ایران به سرمایه‌گذاری نیاز دارد و با مقدار سرمایه‌گذاری مناسب پس از چهار یا پنج سال می‌تواند به سطح قابل قبولی برسد.

یورگن شولتز که مدت 12 سال است در پروژه‌های ایران فعالیت می‌کند درباره همکاری با ایران به خبرنگار شانا گفت: کار در ایران اندکی مشکل است، زیرا پروژه‌ها به کندی انجام می‌شوند، اما از سوی دیگر  صنعت نفت و گاز ایران بسیار جذاب است و فرصت‌های متعددی برای رشد دارد.

 شرکت اویل دینامیکز در حوزه تولید Artifical lift system فعالیت می‌کند و به گفته شولتز، در پروژه‌های مختلف شرکت ملی نفت و مناطق نفتخیز جنوب فعالیت کرده است.

وی درباره حضور در نمایشگاه نفت ایران می‌گوید: من سال قبل نیز در این نمایشگاه حضور داشتم، اینجا فرصت مناسبی برای آشنایی با شرکت‌های دیگر و آغاز همکاری‌های جدید است.

در بیست‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بیش از ۴ هزار شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع توانمندی‌های خود را ارائه می‌دهند. در این نمایشگاه، یکهزار و ۵۳ غرفه داخلی و ۶۰۰ غرفه خارجی به نمایندگی شرکت‌های داخلی و خارجی اختصاص یافته است.

بیست و سومین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران دایر خواهد بود.

کد خبر 282643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =