حمایت معاون وزیر نفت از اختراع‌های ایثارگران صنعت نفت

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش در بازدید از غرفه ستاد امور ایثارگران صنعت نفت که با میزبانی امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت برپا شده است، از اختراع‌های ایثارگران در حوزه صنعت نفت حمایت کرد.

به گزارش شانا، علیرضا صادق‌آبادی در بازدید از غرفه ایثارگران وزارت نفت در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران، ضمن حمایت از فعالیت‌های این بخش از صنعت نفت، برخی نیازهای موجود در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران را مطرح و اظهار کرد: می‌توان مطالعات و تلاش‌ها را به صورت هدفمند، به این سو سوق داد.

در این بازدید، حسن جلیلوند، مشاور مدیر توسعه منابع انسانی و سرپرست امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های درباره فعالیت‌های انجام شده در بخش امور ایثارگران گزارشی ارائه کرد و پس از آن سه نفر از ایثارگران مخترع، درباره اختراعات خود توضیح دادند.

ساخت ابزار نگهدارنده و هدایت کننده مته وصله گرم (هات تپ) به منظور سوراخ‌کاری لوله‌های عاری از گاز، ساخت میکروپمپ تزریق مواد افزایه کف ساز برای احیا و پاکسازی چاه نفت و ساخت شیرهای ایمنی کنترل ترکیبی Ball valve فشار شکن و Cate valve  دروازه‌ای، مورد استفاده در چاه‌های پرفشار نفت و گاز از نمونه اختراع‌های ایثارگران صنعت نفت بود که در این بازدید معرفی شد.

کد خبر 282656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =