شرکت با سابقه اروپایی برای سرمایه‌گذاری در ایران منتظر فرصت است

نماینده یک شرکت با سابقه از لیختنشتاین اعلام کرد که این شرکت برای انتقال فناوری و سرمایه‌گذاری در ایران، در انتظار شرایط مناسب است.

سهیل حامدی، مدیر بازاریابی شرکت هیلتی از لیختنشتاین در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران امروز (سه‌شنبه، 18 اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگو با خبرنگار شانا اعلام کرد: این شرکت برای سرمایه‌گذاری در ایران بسیار مشتاق است.

وی گفت: اکنون حدود 10 نفر از مدیران هیلتی از انگلستان، سوئیس و کشورهای مختلف اینجا هستند، برای این که می‌خواهیم باشیم، اما منتظر فرصتی هستیم که کمی دلگرمی سرمایه‌گذاری باشد.

نماینده هیلتی با بیان این‌که حدود 60 سال است نام این شرکت در سامانه کالا نفت ثبت است و یکی از قدیمی‌ترین تأمین‌کنندگان قطعات برای شرکت نفت به شمار می‌آید، گفت: اکنون هم محصولات‌مان گسترده‌تر و بیشتر شده است.

به گفته حامدی، شرکت هیلتی امسال سامانه‌های ساپورت تأسیساتی برای سکوهای نفتی را برای نخستین بار در نمایشگاه نفت معرفی کرده است که می‌تواند هزینه‌های نگهداری را به شدت کاهش دهد.

وی اعلام کرد کالاهای هیلتی تقریبا در همه فازهای پارس جنوبی به کار گرفته شده‌اند. شرکت مادوی از 40 سال پیش نمایندگی هیلتی را در ایران در اختیار دارد و با حدود 200 کارمند، در 10 شهر ایران انبار دارد.

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران دایر خواهد بود.

کد خبر 282694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =