تمایل ایتالیایی‌ها برای همکاری با کارشناسان صنعت نفت ایران

مدیرعامل شرکت ایتالیایی سازنده مبدل‌های حرارتی در صنعت نفت معتقد است که مهندسان و کارشناسان نفت ایرانی در مقایسه با دیگر کشورها از استعدادها و مهارت‌های فنی ویژه‌ای بهره‌مندند و از همکاری با آنها لذت می‌برند.

الساندرو اسپادا (Alessandro Spada)، مدیرعامل شرکت ایتالیایی اینداستری مکانیک (آی ام بی) سازنده مبدل‌های حرارتی در صنعت نفت که بار سوم است در نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی ایران حضور می‌یابد، به خبرنگار شانا گفت: این رویداد بین‌المللی را در توسعه صنعت انرژی ایران بسیار تأثیرگذار و فرصتی برای حضور شرکت‌های خارجی در بازار این کشور است.

وی افزود: ما به عنوان یک شرکت بین‌المللی در کشورها و نمایشگاه‌های زیادی حضور داشتیم و معتقدیم که شرکت‌های ایرانی در مقایسه دارای استعدادها و مهارت‌های فنی ویژه‌ای هستند..

مدیرعامل شرکت ایتالیایی اینداستری مکانیک (آی ام بی) تصریح کرد: ما همواره همکاری خوب و مثبتی با شرکت‌های ایرانی داشته‌ایم و درک دوجانبه‌ای میان ما و شریکان تجاری‌مان وجود داشته است.

به گفته وی، مهندسان و کارشناسان ایرانی قانونمند هستند و از لحاظ فنی همواره حرفی برای گفتن دارند و ما از همکاری با آنها لذت می‌بریم. 

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح یکشنبه (١٦ اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز چهارشنبه ( ١٩ اردیبهشتماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 282700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =