۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
  • کد خبر: 282727
حضور فعال شرکت انگلیسی اتمس در صنعت نفت ایران

مهندس توسعه تجارت شرکت اتمس اینترنشنال از تمایل این شرکت به ارائه تازه­‌ترین فناوری­‌های خود به شرکت‌های ایرانی خبر داد.

محمد علی، مهندس توسعه تجارت شرکت اتمس اینترنشنال (ATMOS INTERNATIONAL) بریتانیا، در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در حاشیه بیست‌وسومین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، عنوان کرد: اتمس اینترنشنال شرکتی مستقر در بریتانیا و از مطرح‌ترین ارائه دهندگان سرویسای مانیتورینگ خطوط لوله در جهان به شمار می رود.

وی با اشاره به این که شرکت اتمس هم اکنون یک نمایندگی در ایران دارد، عنوان کرد: هم‌اکنون از طریق نمایندگی خود همکاری‌هایی با تعدادی از شرکت‌های ایرانی مانند شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران داشته‌ایم.

مهندس توسعه تجارت شرکت اتمس اینترنشنال، هدف عمده اتمس از حضور در این دوره از نمایشگاه را معرفی فناوریهای این شرکت به ویژه تکنولوژی اختصاصی تشخیص نشت و سرقت (Leak and theft detection) و شناخت نیازهای بازار ایران دانست.

علی تصریح کرد: گستردگی مشارکت و حضور شرکت‌های بینالمللی فضایی فوق‌العاده را برای معرفی هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان و توسعه ارتباطات بینالمللی فراهم می‌آورد.

نماینده اتمس اینترنشنال در پایان ضمن اشاره به پایگاه قوی کنونی این شرکت در ایران یادآور شد: تهدیدهای ایالات متحده نمی‌تواند تاثیر چندان مخربی بر روابط ما با شرکت‌های ایرانی داشته باشد.

بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت‌ماه، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان میدهد.

در این دوره از نمایشگاه  حدود 4 هزار شرکت داخلی و خارجی از 38 کشور جهان شامل آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و ایران حضور دارند.

کد خبر 282727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =