۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
  • کد خبر: 282765
بومی‌سازی 80 درصد قطعات مورد نیاز پالایشگاه اصفهان

رئیس واحد ساخت داخل پالایشگاه اصفهان گفت: این شرکت برای حمایت از کالای ایرانی حدود 80 درصد قطعات مورد نیاز خود را از سازندگان داخلی خریداری کرده است.

به گزارش شانا، سعید احترامیان در حاشیه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت گفت: پالایشگاه اصفهان با تکیه بر استعدادهای درخشان شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های سازنده قطعات صنعتی و استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های موجود در داخل کشور، توانسته بسیاری از نیازهای خویش را برآورده کند.

وی اظهار کرد: پارسال با بومی‌سازی بیش از 336 قطعه با تیراژ متناسب از تجهیزات این شرکت، در کنار اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و بی‌نیازی از خرید خارجی، شاهد بیش از 200 میلیارد ریال صرفه‌جویی برای کشور بوده‌ایم.

رئیس واحد ساخت داخل پالایشگاه اصفهان به طراحی، ساخت و نصب اقلام مهم و حساس تعمیرات اساسی از طریق دانش شرکت‌های داخلی اشاره کرد و با بیان این‌که  در بسیاری از موارد عملکرد دستگاه‌های ساخته شده در داخل کشور  از نمونه مشابه خارجی به مراتب بهتر و کارآمدتر است، افزود: به همت واحد پشتیبانی ساخت داخل شرکت پالایش نفت اصفهان، این شرکت همچنین نیاز شرکت‌های دیگر نفتی را نیز تأمین کرده است.

کد خبر 282765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =