بلوغ شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بیست و سوم نفت ایران

قائم مقام وزیر نفت گفت: در دوره‌های نخست نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران، تنها خارجی‌ها در این رویداد حضور داشتند تا محصولات خود را به ما بفروشند، اما هم‌اکنون شاهد بلوغ شرکت‌های ایرانی هستیم.

به گزارش شانا، مرضیه شاهدایی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با تاکید بر اهمیت این دوره از نمایشگاه  گفت: حمایت از ساندگان ایرانی راهبرد وزارت نفت و شرکت‌های تابعه است و باید به این نکته اشاره کرد که اکنون شرکت‌های ایرانی، لوله‌های داخل چاه، پمپ‌های درون‌چاهی و یا توربوکمپرسور تولید می‌کنند.
 
وی افزود: خوشبختانه هر سال دستاوردهای جدید درباره ساخت داخل و خودکفایی را شاهد هستیم که شامل طرح‌های جدید و طرح‍‌هایی است که در سطح جهانی انجام می‌شود.
 
قائم مقام وزیر نفت ادامه داد: از غرفه شرکت‌های خارجی که با ایران مراوده دارند بازدید کردم و شاهد هستیم که دستاوردهای خوبی برای ایران آورده اند و شاهد همکاری‌های مطلوبی میان شرکت‌های ایرانی و خارجی هستیم.
 
شاهدایی با اشاره به بازدید رئیس جمهوری از نمایشگاه نفت افزود: دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری نیز در جریان ساخت تجهیزات صنعت نفت قرار گرفت، به‌ویژه تجهیزات خاصی که بازدید کردند منحصر به فرد است و تولید برخی از آنها تنها در انحصار یک یا دو شرکت در جهان است.
کد خبر 282803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =