مرکز توسعه نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت آغاز به کار کرد

پایگاه دانشی مرکز توسعه نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت رونمایی شد و به این ترتیب، توافق دانشگاه صنعت نفت و وزارت نفت برای راه‎اندازی این مرکز توسعه‎ای به اجرا درآمد.

به گزارش شانا به نقل از دانشگاه صنعت نفت، در مسیر اقدام‌های مصوب در چارچوب همکاری‌های بین اداره کل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و دانشگاه صنعت نفت مبنی بر تاسیس مرکز توسعه نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی، پایگاه دانشی این مرکز با حضور کریم سلحشور، رئیس دانشگاه صنعت نفت و علیرضا اصل‌عربی، مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی رونمایی شد و این مرکز آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، مرکز توسعه نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت با بهره‌گیری از علم روزآمد دانشگاه صنعت نفت و دانش و مهارت‌های موجود در سطح تاسیسات صنعت نفت با هدف تحقق آرمان‌های برتر نظام مدیریت دارایی منطبق بر آخرین استانداردهای بین‌المللی فعالیت خواهد کرد.

در این مرکز، پایگاه دانش و مرکز آموزش و اعطای صلاحیت به مدیران، مسئولان و کارشناسان ذی‌ربط حوزه‌های بهره‌برداری، نگهداری و بازرسی فنی پشتیبانی خواهد شد و با ایجاد یک شبکه جامع، ارتباطات حقیقی و حقوقی بین ذی‌نفعان برقرار و همسو با آن، اقدام‌های توسعه دانش و مهارت نظام‌مند می‌شود.

از اهداف تعیین شده می‌توان به ارتباط با دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی، مراکز معتبر فعال در زمینه‌ مدیریت دارایی‌های فیزیکی، شرکت‌های نگهداری و بهره‌برداری و انعقاد تفاهم‌نامه‌ با کارفرمایان شرکت‌های اصلی و فرعی تابع اشاره کرد. مقرر شده که سالانه آخرین دستاوردها در قالب سمینار سراسری به اطلاع ذی‌نفعان برسد.

به گزارش شانا، دانشگاه صنعت نفت و اداره کل نظام مدیریت دارایی‎های فیزیکی وزارت نفت با هدف ارتقای دانش و مهارت در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی و زمینه‎سازی برای راه‎اندازی مرکزی مشخص به این منظور در صنعت نفت، آبان ماه سال 96 تفاهم‌نامه‎ همکاری امضا کرده بودند.

کد خبر 282833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =