پیام مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت به مناسبت روز جهانی ارتباطات

مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی، این روز فرخنده را به همه تلاشگران و کنشگران عرصه روابط عمومی تبریک گفت.

به گزارش شانا، در متن پیام کسری نوری آمده است:

«27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی فرصت مغتنمی است که اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی به عنوان زبان گویای سازمان دگربار مورد تبیین و تدقیق قرار گیرد.

روابط عمومی نوین رکن بنیادین نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی است که با عبور از رویکردهای روزمره و کم اثر با استفاده از دستاوردها و ابزار مدرن فناوری اطلاعات و امکانات تحول یافته، اهداف و برنامه‌های سازمان متبوع را پیگیری می‌کند و با هنر و دانش و خلاقیت، آنها را در معرض آگاهی و داوری آحاد جامعه قرار می‌دهد.

امروز خوشبختانه هنر هشتم گستره وسیعی از دانش، هنر، تخصص، آگاهی و دانایی را به کار می‌گیرد و با نقش‌آفرینی خود چونان مغز اندیشنده، نیروی محرکه سازمان آن را ارتقا می‌بخشد. مسلم است که جایگاه آن با توجه به تنوع، تکثر و کارایی شگفت‌انگیز عصر ارتباطات و فضای مجازی، مهم‌تر و برجسته‌تر می‌شود.

با تبریک این روز فرخنده به همه تلاشگران و کنشگران عرصه روابط‌عمومی، توفیق همکاران ارجمند را در اعتلای هرچه بیشتر این هنر و دانش پیشرو از خالق یکتا خواستارم.»

کد خبر 282874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =