تفاهم‌نامه همکاری موزه‌های نفت و دانشگاه تهران امضا شد

براساس تفاهم‌نامه‌ای که به منظور گسترش همکاری، تبادل فکر، اندیشه و ارتباط صنعت نفت با دانشگاه تهران امضا ‌شد، مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت همکاری‌های خود را در زمینه‌های پژوهشی، علمی و هنری با دانشگاه تهران آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، در تفاهم‌نامه‌ای که امروز (سه‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت) بین حبیب‌اله بیطرف، معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران امضا شد، همکاری بین این دو نهاد در زمینه‌های پژوهشی، علمی، صنعتی و هنری آغاز می‌شود.

براساس این گزارش، از جمله مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به مشارکت در انجام طرح‌ها و مطالعات کاربردی، همکاری در انتشار کتب تالیفی و ترجمه، برگزاری انواع نشست‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی در سطح ملی و بین‌المللی، حمایت از پایان‌نامه‌ها، مطالعات پژوهشی، کارگاه‌های طراحی و هنری در مقطع کارشناسی ارشد، دکتری و … اشاره کرد.

بر اساس این تفاهم‌نامه همچنین دانشگاه تهران متعهد می‌شود طرح‌های پژوهشی مورد نیاز مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت را پس از تصویب مراجع ذیربط و تامین اعتبار آن‌ها، اجرا کند، همچنین درباره برگزاری نشست‌ها، کنفرانس‌ها و همایش‌های مشترک ملی و بین‌المللی و انتشار حاصل از آن همکاری کنند.

ایجاد زمینه‌های لازم برای انجام بازدیدهای علمی و تحقیقاتی از مراکز، موسسه‌ها و آزمایشگاه‌های متعلق به دانشگاه تهران و وزارت نفت نیز از جمله تعهدهای قید شده بین این دو نهاد است.

کد خبر 282882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =