فروش محصول گوگرد پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد در بستر اینترنت

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از فروش محصول گوگرد این پالایشگاه در بستر اینترنت با استفاده از تکنولوژی روز و فناوری ارتباطات خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمجید منبتی با بیان این‌که به کارگیری تکنولوژی‌های جدید بر بستر اینترنت و فناوری اطلاعات نقش مهمی در خدمت‌رسانی شرکت ملی گاز به مشترکان دارد، گفت: یکی از اقدامات جدید این پالایشگاه، فروش محصول گوگرد در بستر اینترنت است. به این ترتیب که مشتریان می‎توانند تقاضا و سفارش خود را در این بستر ثبت و محصول گوگرد را خریداری کنند.

وی فناوری ارتباطات را از نافع‌ترین علوم دنیای امروز خواند و اظهار کرد: بهره‌مندی صحیح از فناوری موجب می‌شود تا ضمن ارائه خدمات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، خدمات فنی و مهندسی را به سایر سازمان‌ها و کشورها صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، فناوری اطلاعات را بر ارتقای سلامت اداری دستگاه‌های دولتی موثر دانست و افزود: استفاده از خدمات الکترونیک در سازمان‌ها به ویژه حوزه صنعت گاز، می‌تواند سبب کاهش هزینه‌ها، ایجاد ارزش افزوده، پایداری تولید، تحقق اسناد بالادستی و سیاست‎های اقتصاد مقاومتی شود.

کد خبر 282925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =