واگذاری 148 پیمان به پیمانکاران محلی ازسوی شرکت گاز لرستان

شرکت گاز استان لرستان همسو با تاکید وزیر نفت برای واگذاری بخشی از تصدی نفت به مردم و پیمانکاران محلی، 144 پیمان از 148پیمان امض شده را به پیمانکاران محلی واگذار کرده است.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت گاز استان لرستان با هدف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به ارائه خدمات و توسعه اماکن مذهبی و فرهنگی و برگزاری مسابقات قرآنی جوانان و نوجوانان در سطح مساجد و برگزاری 40 هزار ساعت آموزش ایمنی در سطح مدارس کرده اقدام است.

این شرکت همچنین از 28 پایان‌نامه برتر و 15 پروژه صنعتی حمایت کرده و در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی همراه بوده است.

تحت پوشش قرار دادن بیش از 100 کودک یتیم، توزیع عروسک و اسباب‌بازی به کودکان مناطق محروم محدوده عملیاتی، تشکیل صندوق خیریه کوثر با کسر حقوق ماهیانه از داوطلبان و انجام لوله‌کشی گاز برای چند خانواده نیازمند و مساجد و مدارس مناطق محروم از جمله اقدام‌های  نوع‌دوستانه این مجموعه بوده است.

برگزاری اردوهای پاکسازی فضای سبز، مدیریت پسماندها و طرح تفکیک کاغذ دورریز از دیگر زباله‌ها، توسعه بیش از 60 هزار متر مربعی فضای سبز و مدیریت منابع انرژی در تاسیسات اجرایی از جمله اقدام‌های شرکت گاز استان لرستان در حوزه محیط‌زیست بوده است.

شرکت گاز لرستان که مسئولیت خدمات گازرسانی متناسب با نیازهای مشترکان و دریافت و توزیع گاز طبیعی با رعایت قوانین مربوطه در میان مشترکان را دارد در سطح 23 ناحیه استان لرستان فعال است.

کد خبر 282952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =