۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
  • کد خبر: 282955
2 انتصاب جدید در شرکت ملی صنایع پتروشیمی

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی طی احکامی جداگانه، سرپرست مدیریت توسعه منابع‌ انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سرپرست جدید شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی را منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدرضا نوروززاده در حکمی اسمعیل قنبری را به عنوان سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی این شرکت معرفی کرد.

در متن حکم  قنبری آمده است: «با توجه به تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه منابع انسانی، بدینوسیله از تاریخ این حکم به سمت سرپرست مدیریت توسعه منابع‌انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از تمام عناصر کارآمد و خلاق و برنامه‌ریزی جامع و گسترده در ایفای وظایف و تحقق اهدافی همچون توجه ویژه به نیروی‌انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان، بسط و گسترش نظام شایسته‌سالاری و مدیریت شایستگی، کوشش برای توسعه فرهنگ سازمانی مبتنی بر منزلت و کرامت انسانی، توسعه فرآیندهای انگیزشی به عنوان مهمترین عامل ایجاد تعهد سازمانی و وفاداری منابع انسانی و سرمایه‌گذاری در حوزه توانمندسازی منابع انسابی با رویکرد اصل هزینه - فایده و نظام اثر بخشی آموزش و توسعه اقدام کنید.»

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین در حکمی علی پژوهان را به سمت سرپرست جدید شرکت پژوهش و فناوری منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای علی پژوهان نظر به سوابق و تجارب مفید جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست شرکت پژوهش و فن‌آوری پتروشیمی منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال در پیش‌برد اهداف شرکت موفق و موید باشید.»

 

کد خبر 282955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =